اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی شاخص استان

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی استان قم از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی شاخص استان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم استاندار قم در نخستین بازدید خود از بلوار نخلستان، با اشاره به نقش موثر این پروژه در اتصال آزادراه تهران - قم به کمربندی اراک خواستار انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای سریعتر این پروژه تا عید نوروز و بهره برداری عموم مردم از آن شد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با حضور در تقاطع غیر هم سطح سه راهی خرمشهر و بازدید از این پروژه عمرانی بر لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌های مرتبط با این پروژه در زمینه انجام تملکات و رفع کاستی‌ها در اجرای آن تاکید کرد.

صالحی منش سپس از مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا (ع) واقع در اتوبان قم - اراک بازدید کرد و خواستار سرعت عمل دستگاه‌های دست اندرکار در آماده سازی مسیر تردد شهروندان به این مرکز درمانی شد.

استاندار قم همچنین از بوستان در حال احداث جوان واقع در ابتدای جاده قم - ساوه بازدید کرد و با اشاره به اهمیت توجه به زیباسازی ورودی‌های شهر مقدس قم بر ضرورت تجهیز و راه اندازی این بوستان برای ایام نوروز تاکید کرد.

مقام عالی استان در ادامه ضمن بازدید از اجرای پروژه جمع آوری پل روگذر خیابان اراک جدیت دستگاه‌های استان در انجام سریع این عملیات عمرانی را مورد تحسین قرار داد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: این پروژه عمرانی تا نوروز امسال به اتمام رسیده و مسیر مطلوبی برای تردد زائران و مسافران نوروزی فراهم می‌شود.

صالحی منش در پایان ضمن بازدید از ضلع شرقی حرم مطهر از نزدیک از آخرین وضعیت آماده سازی این پروژه اطلاع حاصل کرد.

استاندار قم در حاشیه این بازدید با اشاره به تردد میلیون‌ها مسافر از استان قم در عید امسال گفت: مسئولین استان در تلاشند تا زمینه‌های جذب گردشگران و مسافران نوروزی را به شهر مقدس قم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تحول در استان قم باید برای زائرین و مجاورین ملموس باشد، بازدید از پروژه‌های عمرانی در این مقطع زمانی را دلیل بر اهمیت آنها در فراهم کردن ترافیک روان و آماده سازی زمینه‌های رفاه مردم دانست.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول