اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/75

اعلام حمایت شورای ولایتی مشرقی از کاندیداتوری «احمدزی»

شورای ولایتی مشرقی از کاندیداتوری «اشرف غنی احمدزی» در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان حمایت کرد.

اعلام حمایت شورای ولایتی مشرقی از کاندیداتوری «احمدزی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، شورای ولایتی مشرقی در همایشی از کاندیداتوری اشرف غنی احمدزی اعلام حمایت کرده و او را مناسب‎ترین نامزد برای ریاست جمهوری این کشور دانست.

«قمرالدین شینواری» رئیس شورای ولایتی مشرقی در این همایش گفت که اشرف غنی احمدزی خادم ملت افغانستان بوده و می‎تواند این کشور را از هر نوع بحران‎ نجات دهد.

شینواری افزود: اشرف‎غنی احمدزی همواره در میان ملت افغانستان بوده و تمام مشکلات شهروندان این کشور را به خوبی درک می‎کند.

وی همچنین از تیم انتخاباتی احمدزی خواست تا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به تعهدات خود در قبال ملت افغانستان عمل کند.

اشرف غنی احمدزی نیز که در این همایش حضور داشت، گفت که مردم و دولت افغانستان در چند سال اخیر از هم دور بوده و این امر باعث بروز مشکلات و بحران‎های زیاد در افغانستان شده است.

احمدزی افزود: در صورت پیروزی تیم وی وحدت ملی در اولویت کاری‌اش بوده و روابط دولت با ملت این کشور را استحکام خواهد بخشید.

این نامزد ریاست جمهوری افغانستان در ادامه به اشاره به روند پیروزی‌های تیم‎های ورزشی افغانستان در مسابقات بین‌المللی گفت، این پیروزی‌ها بایستی در عرصه سیاسی نیز ادامه داشته باشد.

به باور وی، دولت مردان افغانستان باید تیم‎های ورزشی خود را الگو قرار داده و همانند آن‎ها در میدان‎های سیاست پیروز باشند.

این در حالی است که یک ماه از آغاز برگزاری رقابت‎های انتخاباتی در افغانستان می‎گذرد و قرار است این روند برای یک ماه دیگر نیز ادامه یابد.

بر اساس تقویم از پیش تعیین شده کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی این کشور در 16 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

ناامنی، سرمای هوا و مداخله کشورهای خارجی در انتخابات افغانستان بزرگترین چالش فرا روی آن شمرده می‎شوند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول