اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه خراسان رضوی:

سیاست دولت حمایت از کارآفرینان در جهت توسعه اشتغال است

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال یکی از سیاست‌های دولت است، گفت: از تمام طرح‌های خدماتی، کشاورزی، تولیدی و صنعتی که موجب ایجاد شغل برای جوانان شود، حمایت می‌کنیم.

سیاست دولت حمایت از کارآفرینان در جهت توسعه اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی ظهر امروز با اشاره به اینکه دین اسلام برای علم و دانش و کار اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و به توسعه و ایجاد کار برای مردم تاکید زیادی نموده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و پیشرفت، بدون عدالت معنایی ندارد و این امر در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه خراسان رضوی افزود: لازمه پیشرفت و توسعه، وجود فرهنگ کار، اخلاق و حسن خلق است و باید از کانون گرم خانواده شروع شود.

احمدی گفت: ملت ایران به عنوان یک ملت زنده و شاداب در جهان مطرح بوده و برای حفظ این روحیه، باید به فرهنگ‌سازی و کارآفرینی اهتمام جدی شود.

این مسئول با اشاره به اهتمام دولت نسبت به مسائل فرهنگی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به توسعه فرهنگ کار افزود: فرهنگ‌سازی و بسترسازی برای ایجاد اشتغال می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در زمینه کار جوانان را حل نماید.

وی در پایان با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال یکی از سیاست‌های دولت است، گفت: این اداره‌کل از تمام طرح‌های خدماتی، کشاورزی، تولیدی و صنعتی که موجب ایجاد اشتغال برای جوانان استان شود، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/2202/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول