اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان بوشهر صعود دلیران دشتی به لیگ برتر والیبال را تبریک گفتند

مسئولان استان بوشهر صعود تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر والیبال کشور را تبریک گفتند.

مسئولان بوشهر صعود دلیران دشتی به لیگ برتر والیبال را تبریک گفتند

مدیر امور حراست و حفاظت بانک صادرات ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی صعود مقتدرانه تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر کشور به مردم استان بوشهر تبریک گفت.

علی زینبی افزود: راهیابی افتخار آمیز و تحسین برانگیز تیم والیبال دلیران دشتی برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ورزش استان بوشهر اضافه کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی استان بوشهر، مردم فهیم و ورزش دوست شهرستان دشتی، دست اندرکاران، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان پر تلاش و غیرتمند امیدوارم که با حمایت مسئولان و تلاش و پشتکار مضاعف، نماینده‌ای شایسته برای ورزش استان در لیگ برتر کشور باشند.

امام جمعه خورموج  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان داشت: صعود مقتدرانه تیم دلیران دشتی را به جامعه ورزشی استان بوشهر تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: با توجه به موفقیت تیم والیبال دلیران دشتی از مسئولان انتظار داریم که حمایت بیشتری از این تیم و سایر تیم‌های ورزشی شهرستان داشته باشند.

مصلح گفت: مسئولان با احداث سالن‌ها و تهیه و تامین امکانات مورد نیاز به ورزشکاران اقدام کرده تا بتوانند بیشتر تمرین کنند و شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم‌های ورزشی شهرستان دشتی باشیم.

انتهای پیام/66001/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول