اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر خبر داد

اجرای طرح نظارت نوروزی در رودسر

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از اجرای طرح نظارت نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارت نوروزی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدعلی حسین‌نیا بعد از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار این شهرستان از اجرای طرح نظارتی نوروز همزمان با سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 31 فروردین سال 93 برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دهها نفر از بازرسان این اداره، اصناف و ناظران افتخاری در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند و با تخلفات در سطح بازار مقابله می‌شود.

به گفته این مسئول در چارچوب برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در رودسر تاکنون 30 واحد صنفی عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش و خواروبار برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این واحدها از تاریخ سوم اسفندماه جاری فروش‌های فوق‌العاده را آغاز کرده و اقدام به عرضه کالای خود با تخفیف معادل 10 تا 15 درصد می‌کنند.

حسین‌نیا با بیان اینکه این برنامه تا پایان اسفندماه جاری تداوم می‌یابد، خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های ستاد تنظیم بازار مقدار مناسبی میوه شب عید برای توزیع در شهرستان رودسر اختصاص یافته است.

وی توزیع میوه شب عید را در ایام پایانی سال طبق اعلام قبلی و با اطلاع‌رسانی مناسب و نرخ مصوب در سطح شهرستان رودسر ذکر کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: این نمایشگاه با هدف تامین مناسب‌تر مایحتاج شهروندان در آستانه سال نو برپا می‌شود.

وی مکان برپایی نمایشگاه بهاره را با مشارکت 60 واحد تولیدی و صنفی از تاریخ 16 تا 25 اسفندماه جاری در خیابان گلسار رودسر عنوان کرد.

حسین‌نیا از شهروندان رودسری خواست تا در ایام برپایی نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب با مراجعه به نمایشگاه کالای مورد نیاز خود را با پنج تا 15 درصد تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام/84002/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول