اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر

شهردار بوشهر گفت: استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر خواهد بود.

استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید آزادشهرکی ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های روز بوشهر امروز در محل شهادت احمدخان تنگستانی در محل پارک ریشهر آغاز شد و تا 18 اسفندماه (روز بوشهر) ادامه خواهد داشت.

18 اسفند اوج برنامه‌های روز بوشهر

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه هر روز برگزاری آیین‌های روز بوشهر نام خاصی دارد، افزود: اوج برنامه روز بوشهر در 18 اسفند ماه خواهد بود و برگزاری تئاتر «قلندرخونه» بعد از چهل سال در بوشهر توسط ایرج صغیری و همچنین رونمایی از فیلم یکی از کارگردان‌های بوشهری از نقاط قوت برگزاری آیین‌های مربوط به روز بوشهر است.

حضور پیشکسوتان استقلال در بوشهر

وی افزود:  به مناسبت روز بوشهر برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال بوشهر پیشکسوتان فوتبال بوشهر با پیشکسوتان استقلال تهران به مصاف هم می‌روند.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: مذاکراتی نیز با علی پروین برای حضور پیشکسوتان پرسپولیس در بوشهر داشتیم وی گفتند که به دلیل مشکلات داخلی پرسپولیس، در این مقطع امکان سفر پیشکسوتان پرسپولیس به بوشهر وجود ندارد.

آزادشهرکی با اشاره به حضور رهبر ارکستر ملی ایران در بوشهر اظهار داشت: از گروه‌های موسیقی دارنده پروانه فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شده تا  برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان برگزار کنند.

وی در ادامه خواستار حضور پررنگ اعضای شورای شهر بوشهر شد و گفت: اعضای شورا به عنوان نمایندگان شایسته مردم باید در برنامه‌های روز بوشهر حضوری پررنگ داشته باشند.

استادیوم کارگران محل برگزاری جشن‌های شبانه روز بوشهر

شهردار بوشهر افزود: جشن‌های شبانه مربوط به آیین‌های روز بوشهر در استادیوم ورزشی کارگران تدارک دیده شده و برای شرکت کنندگان در این محافل سرویس‌های اتوبوسرانی کار ایاب و ذهاب شهروندان را برعهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: وجود فضای کافی برای پارک خودرو از دلایل اصلی انتخاب استادیوم کارگران برای برگزاری برنامه‌های روز بوشهر است.

بازگشایی خیابان عالی‌آباد خواسته دیرینه بوشهری‌ها محقق می‌‌شود

آزادشهرکی با اشاره به برآورده شدن یکی از خواسته‌های دیرینه شهروندان بوشهری اظهار داشت: محور عالی آباد برای تردد شهروندان در حال بازگشایی است.

وی افزود: با حضور کارشناس رسمی دادگستری کار تخریب بناهایی که در طرح قرار داشتند انجام شده و بعد از جابجای تیرهای برق آسفالت محور عالی آباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول