اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال

هفت‌الماس قزوین از دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کند

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور از تیم دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کند.

هفت‌الماس قزوین از دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته پنجم از دور دوم مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد که تیم بسکتبال هفت الماس قزوین از دانشگاه آزاد پذیرایی می‌کند.

این دیدار از ساعت 16 امروز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود و بدون شک تماشاگران قزوینی می‌توانند نقش مهمی را در پیروزی تیم هفت‌الماس مقابل تیم دانشگاه آزاد از خود بر جای بگذارند.

تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در نخستین فصل حضور خود فراتر از انتظار ظاهر شده است و بدون شک باید اذعان کرد که این تیم در حال حاضر خود را به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ برتر معرفی کرده است.

بسکتبالیست‌های تیم هفت‌الماس قزوین در این فصل و در دوره مقدماتی با به دست آوردن 9 پیروزی ارزشمند در دیدارهای مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون همیاری زنجان، استقلال زرین قشم، شهرداری گرگان، فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان توانستند بازی‌های درخشانی را از خود بر جای بگذارند و با کسب 31 امتیاز و با قرار گرفتن در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی جواز حضور در مرحله پلی‌آف را تصاحب کنند.

تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین در جریان مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هم با وجود اینکه با تیم‌های قدرتمندی همچون پتروشیمی بندر امام، فولاد ماهان اصفهان و دانشگاه آزاد تهران هم گروه شد، اما بدون ترس از نام این تیم‌های مطرح در دور رفت این مسابقات یک پیروزی و دو شکست را تصاحب کرد.

اوج درخشش بازیکنان تیم هفت‌الماس قزوین در بازی گذشته خود مقابل تیم پتروشیمی بندر امام بود که شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم هفت‌الماس قزوین موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا و جذاب در وقت‌های عادی و سه وقت اضافه تیم قدرتمند پتروشیمی را با تمامی ستاره‌های این تیم متوقف کنند و فقط در ثانیه‌های پایانی وقت سوم این دیدار بازی را با چهار امتیاز اختلاف واگذار کنند.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم هفت‌الماس قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی شاگردانش مقابل تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: شاگردانش بازی سخت و دشواری را مقابل این تیم تهرانی خواهند داشت، زیرا تیم دانشگاه آزاد در ترکیب خود از وجود بازیکنان مطرح و خارجی خوبی سود می‌برد، ضمن اینکه این تیم کادر مجرب و با تجربه‌ای هم دارد.

وی با بیان اینکه البته شاگردانش برای بازی امروز مقابل تیم دانشگاه آزاد از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستند، افزود: در طول دو سه روز گذشته بازیکنانم تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌اند و برای این دیدار کاملاً آماده هستند.

اسلامی با اشاره به اینکه تیم هفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الماس قزوین به نوعی وابسته به حمایت تماشاگرانش است، عنوان کرد: به طور یقین حمایت‌های خونگرم تماشاگران قزوینی در سالن شهید بابایی و تشویق‌های انفجاری آنان می‌تواند نقش مهمی را در راستای حمایت از بازیکنان هفت‌الماس ایجاد کند.

تیم بسکتبال هفت‌الماس قزوین در صورت برتری مقابل تیم دانشگاه آزاد به نوعی شانس خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم بالایی جدول افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول