اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

مربیان تربیتی امروز در صف اول جهاد فرهنگی هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به نقش تاثیرگذار مربیان تربیتی گفت: مربیان تربیتی امروز در صف اول جهاد فرهنگی هستند.

مربیان تربیتی امروز در صف اول جهاد فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس شهرستان قرچک با تبریک روز امور تربیتی اظهار داشت: نهاد مقدس امور تربیتی یکی از نهادهای مهمی است که پس از انقلاب اسلامی و با درایت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعتقادات مذهبی و اخلاقی دانش‌آموزان در مدارس تقویت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: شما مربیان تربیتی امروز در صف اول جهاد فرهنگی هستید و نیاز است با زبان دانش‌آموزان و با برنامه‌های شاد و آموزنده مفاهیم اخلاقی و ارزش‌ها را به نسل‌های جدید انتقال دهید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نگاه به پرورشی باید جامع، سیستمی و خوش بینانه و با واقعیات نزدیکی داشته باشد و هرکس نمی‌تواند کار پرورشی انجام دهد بلکه تخصص و توانایی خاص خود را می‌خواهد و کسی که خود عامل به برخی از گفته‌ها و صفات نباشد نمی‌تواند انتظار داشته باشد دیگران را ارشاد و راهنمایی کند.

کولیوند بیان داشت: امروزه متاسفانه به علت صدور بخشنامه‌های مختلف در حوزه پرورشی، کارهای معاونان و مربیان پرورشی نسبت به سایر کارکنان مدارس افزایش پیدا کرده و گاهی این عزیزان از هدف اصلی خود باز می‌مانند که لازم است در این زمینه تصمیمات لازم صورت پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: ترویج روحیه ایثار و فداکاری و جذب دانش‌آموزان به نماز جماعت و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان و پیوند دانش‌آموزان با ولایت و رهبری باید در اولویت کارهایتان قرار گیرد.

این گزارش حاکی است، بعد از ظهر امروز در مراسمی به‌مناسبت هفته امور تربیتی از 150 مربی برتر مدارس شهرستان قرچک با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/2462/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول