اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت حوزه سلامت سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد

همایش سلامت مردان با محوریت حوادث و ایمنی در محل کار

همایش سلامت مردان با محوریت سوانح و حوادث با مشارکت حوزه بهداشت سازمان فرهنگی ورزشی و مرکز بهداشت شهید بلندیان در قزوین برگزار شد.

همایش سلامت مردان با محوریت حوادث و ایمنی در محل کار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش سلامت مردان ظهر امروز با مشارکت حوزه بهداشت سازمان فرهنگی ورزشی و مرکز بهداشت شهید بلندیان در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این همایش با موضوع سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان، ایمنی در رانندگی، محیط کار و زندگی با حضور کارمندان مرد شهرداری قزوین برگزار شد.

محمدرضا مدبر رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان در ابتدای این همایش با اشاره به اهداف برگزاری همایش سلامت مردان گفت: برای اینکه مردان از سلامت بدنی کامل برخوردار باشند باید در طول سال تغذیه سالم داشته باشند و به ورزش اهمیت دهند.

معصومه موسوی مسئول مرکز بهداشت شهرداری قزوین در ادامه این همایش خطرات محیط کار، استرس و فشار شغلی را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.

بخش پایانی همایش نیز به تشریح آسیب‌های ورزشی از زبان عباس صادقی مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تعلق داشت که اطلاعات جامعی را در این حوزه تشریح کرد.

وی از تأثیرگذاری مستقیم ورزش و تغذیه در سلامت جسمی افراد صحبت کرد و گفت: انسان‌ها برای داشتن وزن و اندامی مناسب، به وعده‌های غذایی خود نیز توجه کنند، تبعیت از یک الگوی غذایی درست و کم کردن حجم غذا و افزایش وعده‌های غذایی از دیگر راه‌هایی است که می‌تواند سلامت جسمی و حتی روحی آنها را تضمین کند.

انتهای پیام2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول