اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار البرز:

دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان البرز فعال می‌شود

مشاور عالی استاندار البرز گفت: دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان فعال می‌شود.

دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان البرز فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌ابوالقاسم طاهری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای مشاوران امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده بانک اطلاعاتی ایثارگران در این استان تشکیل می‌شود تا بتوانیم در ارائه خدمت به این افراد و خانواده‌هایشان دقیق‌تر عمل کنیم.

به گفته وی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌هایی است که باید به خوبی اجرا شود تا نسل امروز بیشتر با این فرهنگ مأنوس شود.

مشاور عالی استاندار البرز در بخشی از سخنان خود خدمت به ایثارگران را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: با فعال شدن دبیرخانه شورای امور ایثارگران استان بسترهای ارائه خدمات به این قشر بیش از گذشته فراهم می‌شود.

طاهری از دیگر برنامه‌ها و وظایف دستگاه‌ها را ارائه عملکرد نهادها درباره خدمات‌رسانی به ایثارگران دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد خود را در این رابطه به دبیرخانه شورا ارائه کنند تا ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها نقاط قوت و ضعف بررسی شود.

پیگیری وضعیت درمانی و اشتغال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان، ساماندهی گلزار امامزاده محمد کرج، نحوه برگزاری کنگره شهدا و ... از دیگر محورهای این جلسه بود.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول