اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان بوشهر خبر داد

کاهش 14 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر

رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در یازده ماه گذشته 14 درصد کاهش تلفات در جاده داشتیم که این جای بسیار خوشحالی بوده و این مهم به خاطر دوربین‌های مدار بسته‌ای است که در محورها نصب شده است.

کاهش 14 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قدرت‌الله کشکولی شهر امروز در نشست کمیته ایمنی و حمل و نقل در بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: این طرح با رزمایش راهنمایی و رانندگی آغاز شده و ما طرح‌هایی برای جلوگیری از حوادث احتمالی داشته که می‌خواهیم آنها را به صفر برسانیم.

کشکولی افزود: برای ایمنی عبور و کاهش خطرات طرح نوروزی را شروع کرده که خودروهای موجود از 25 اسفند آن را آغاز کرده و تا 17 اسفند ادامه خواهند داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: تعداد وسیله‌های کنترل ما کم بوده و اگر دستگاه‌ها وسیله در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم بیشتر محور‌ها را زیرپوشش قرار دهیم راحت‌تر و بهتر می‌توانیم کنترل کنیم.در یازده ماه گذشته 14 درصد کاهش تلفات در جاده داشتیم که این جای بسیار خوشحالی بوده و این مهم به خاطر دوربین‌های مدار بسته‌ای است که در محورها نصب شده است.

کشکولی ادامه داد: 12 درصد تصادفات امسال مربوط به موتورسواران بوده و خودروهای سواری نیز 63 درصد تصادفات را تشکیل می‌دهند. متخلفان سرعت غیرمجاز در استان بوشهر نیز به 8 درصد کاهش پیدا کرده که این مهم نیز به خاطر کنترل‌های نامحسوسی است که همکاران ما انجام می‌دهند.

انتهای پیام/66006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول