اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به بزرگراه اهر تبریز

فرماندار اهر از اختصاص 100 میلیارد ریال به بزرگراه اهر تبریز از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به بزرگراه اهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا صدیقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به علت نیاز جدی منطقه ارسباران به تکمیل و تسریع در اجرای بزرگراه اهر تبریز و خواسته مردم و مسئولان منطقه در این خصوص، ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی با اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات این ستاد به بزرگراه اهر تبریز موافقت کرد.

وی گفت: جاده اهر تبریز یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیزی است که 20 کیلومتر از قطعات سوم و اول این پروژه افتتاح شده و امیدواریم با تامین اعتبارات بیشتر از منابع مختلف بتوانیم در سال 93 شاهد تسریع در عملیات اجرایی قطعات اول و سوم و واگذاری قطعه دوم به پیمانکار باشیم.

فرماندار اهر تصریح کرد: این جاده یکی از شاهراه‌های طرح‌های مهم ارتباطی و گردشگری است که در فصل تابستان و بهار مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به 2 برابر افزایش می‌یابد و جاده با این حجم تردد خودرو پاسخگوی سیل خودروهای عبوری از این مسیر نیست.

صدیقی افزود: در روزهای آخر هفته، پنج‌شنبه و جمعه ترافیک این مسیر بسیار سنگین بوده و در برخی مواقع طی مسیر 95 کیلومتری اهر به تبریز که معمولاً یک ساعت است به حداقل 2 ساعت می‌رسد.

وی گفت: کمبود اعتبارات یکی از علل مهم کندی عملیات اجرای این بزرگراه است که امیدواریم با حمایت وزارت راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مجلس و با تعامل و همفکری بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت منطقه و استان گام‌های عملی در اجرای این پروژه مهم و حیاتی برداریم.

گفتنی است، عملیات اجرایی پروژه بزرگراه اهر تبریز از سال 87 آغاز شده و تاکنون فقط از مسیر 95 کیلومتری این پروژه 20 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/60001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول