اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز خبر داد

پلمپ 4 مرکز توزیع قلیان در رامهرمز

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: چهار واحد عرضه قلیان در شهرستان رامهرمز پلمپ شد.

پلمپ 4 مرکز توزیع قلیان در رامهرمز

عطاالله شیرالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد دخانی قلیان در این شهرستان، ماموران این اداره اقدام به جمع‌آوری و پلمپ مراکز عرضه قلیان کردند.

وی ادامه داد: در این اقدام که مامورین انتظامی و شهرداری حضور داشتند 4 واحد عرضه قلیان تعطیل و پلمپ گردید و برای متخلفین این چهار واحد عرضه قلیان پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارجاع شدند.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: بازرسی‌های مشترک این اداره و نهادهای مسئول بصورت مستمر ادامه خواهد یافت و با کلیه رستوران‌ها، دکه‌ها، فروشگاه‌ها و محلهای سنتی عرضه مواد که اقدام به توزیع قلیان نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

وی ابراز داشت: قلیان همانند سیگار می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، بیهاری‌های قلبی، سکته، عقیم شدن، افزایش فشار خون، مشکلات بارداری، بیماری‌های لثه و دندان، مسدود شدن شریان‌ها، زخم معده و آب مروارید چشم را افزایش دهد.

شیرالی در پایان ضمن هشدار به جوانان در عدم استفاده از قلیان و مواد دخانی گفت: انتقال بیماری‌های مختلف از طریق دهان و دندان‌ آلوده به وسیله استفاده مشترک چند نفر از یک نی قلیان نیز از دیگر خطرات استفاده از قلیان است که باعث انتقال بیماری‌هایی مثل سل، هپاتیت و غیره می‌شود.

انتهای پیام/72012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول