اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

دستگیری 31 سارق طی 72 ساعت گذشته در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 31 سارق طی 72 ساعت گذشته در زنجان دستگیر شدند.

دستگیری 31 سارق طی 72 ساعت گذشته در زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی در طول سال برنامه‌های مختلفی برای شناسایی و دستگیری سارقان در سطح استان زنجان برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران آگاهی در استان زنجان 31 سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، منزل، خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی از سطح استان زنجان طرح شناسایی و دستگیری سارقان در 72 ساعت گذشته اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران با مراجعه به محل‌های وقوع سرقت‌ها و جمع‌آوری اسناد و مدارک آگاهی زنجان و بررسی سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند 31 سارق متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این متهمان به اتهام سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت، خانه‌ باغ‌ها، موتورسیکلت، مغازه، منزل و اماکن خصوصی دستگیر شدند، متذکر شد: این متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

جعفری با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با انواع سرقت‌ها ادامه خواهد داشت، یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شهروندان با توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/73008/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول