اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کرج:

16 هزار بسته مواد محترقه در کرج کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف 16 هزار بسته مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

16 هزار بسته مواد محترقه در کرج کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحسین سیدحقیقی ظهر امروز در حاشیه کشفیات نیروی انتظامی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه‌سوری و برگزاری آیین‌های این روز عده‌ای بدون توجه به خطرات استفاده از این‌گونه مواد محترقه اقدام به ساخت و فروش این مواد محترقه کردند که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا با اقدامات پلیسی یک محموله بزرگ مواد محترقه در محمدشهر کرج کشف و ضبط شد.

به گفته این مسئول، طرح برخورد با تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان کرج اجرایی شده است و پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌کند.

حقیقی از دستگیری 181 سارق، ‌اراذل و اوباش و توزیع کننده موادمخدر خبر داد و افزود: پس از اقدامات پلیسی 6 نقطه از شهر کرج مورد هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی اجرای طرح‌های مختلف در این 6 نقطه، 181 نفر متهم در خصوص اعتیاد، سرقت، شرارت، تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و ... دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: در اجرای این طرح‌ها همچنین 84 کیلو و 490 گرم انواع مواد مخدر که بیشترین آن شامل تریاک و حشیش بوده، کشف و همچنین مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

حقیقی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 دستگاه خودروی مسروقه، 195 دستگاه گوشی و لوازم آن، چک‌پول‌های جعلی و تعداد قابل توجهی انواع لوازم مسروقه خودرو و منزل کشف شد.

وی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ضریب ایمنی مراحل جدید عملیات‌های پاکسازی به زودی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در این راستا با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال بیش از 73 هزار و 578 عدد انواع مواد محترقه کشف و در این راستا 30 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول