اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد

کشف محموله 49 هزار لیتری گازوئیل قاچاق از 10 فروند شناور در آبراه اروند

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف محموله 49 هزار لیتری گازوئیل قاچاق از 10 فروند شناور در اروندرود خبر داد.

کشف محموله 49 هزار لیتری گازوئیل قاچاق از 10 فروند شناور در آبراه اروند

عبدالله نظرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله با تلاش شبانه روزی ماموران مرزبانی دریایی مستقر در آبراه اروندرود کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران مرزبانی دریایی آبادان بالغ بر 49 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق که قرار بوده از ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل شود کشف و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: این مقدار سوخت قاچاق در محدوده پایگاه دریابانی آبادان - ماهشهر در 10 شناور جاسازی شده بود که با درایت ماموران مرزبانی، تمام این سوخت شناسایی و ضبط شده است.

نظرپور از دستگیری 22 قاچاقچی مرتبط با این محوله کشف شده خبر داد و اظهار داشت: این افراد که به شکل مستقیم در قاچاق این محموله دست داشتند بعد از دستگیری و تشکیل پرونده برای رسیدگی به اتهام آن‌ها تحویل دستگاه قضایی خواهند شد.

وی افزود: تمام شناورهای یاد شده به همراه دو دستگاه خودرو مرتبط با این محموله قاچاق توسط مرزبانی ضبط و به پایگاه دریابانی این یگان منتقل شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان ارزش محموله کشف شده را افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مرزبانان غیور دریایی به طور شبانه‌روزی و هوشیاری کامل جلوی هرگونه خروج سرمایه‌های ملی را می‌گیرند.

انتهای پیام/2329/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول