اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

فعالیت 11 هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت 11 هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 11 هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده ظهر امروز در دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی در 14 اسفند سال 57 و به دستور تاریخی امام راحل تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه طی 35 سال گذشته امداد به توفیقات بسیاری دست یافته، اضافه کرد: این موفقیت‌ها با حمایت‌های مقام معظم رهبری، دولت، مردم و همچنین همت و تلاش جامعه هدف حاصل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت 11 هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در استان زنجان تصریح کرد: همچنین در سال جاری نیز نزدیک به 5 هزار پرونده و کارشناسی و تشکیل پرونده ها با توجه به مصوبات دولت روانه بانک‌های عامل شده است.

این مسئول با اظهار تاسف از مشکلات به وجود آمده در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان از سوی شبکه بانکی گفت: با شرایط به وجود آمده برخلاف سال‌های قبل که استان جزو برترین‌ها در بحث اشتغالزایی بود، دچار عقب افتادگی در این زمینه شده است.

ولی‌زاده عقب ماندگی مذکور را دلیلی بر عدم انجام هیچ فعالیتی در این راستا ندانست و گفت: با شرایط موجود از یک هزار و 600 اشتغال تکلیف شده به استان در سامانه رصد، 2 هزار و 500 مورد فرصت ایجاد شده است که این میزان بیشتر از تعداد اشتغال تعهد شده است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اشتغالزایی برای جامعه هدف اضافه کرد: این اقدامات موجب می‌شود، علاوه بر اینکه افراد خودکفا شوند، زمینه اشتغال چند نفر بیکار نیز فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین با تاکید بر قرار دادن سهمیه جذب فارغ‌التحصیلان امداد در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد: با توجه به اقدامات انجام شده توسط نمایندگان مجلس استان در این بحث این طرح نیز عملیاتی شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به نخبگان دانشجوی حاضر در این دیدار داشت و متذکر شد: دانشجویان حاضر نمایندگان یک هزار و 100 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد هستند که عمدتا آنها نیز جزو استعدادهای برتر است.

ولی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود به عنایت مقام معظم رهبری، قوای سه گانه، اهتمام مردم و خودباوری جامعه زیر پوشش در پیشبرد اهداف این نهاد اشاره کرد و اذعان داشت: همه این موضوعات موجب شده است که یادگار امام راحل 35 سال فعالیت موفقیت آمیز داشته باشد.

انتهای پیام/73005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول