اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

آب شرب اردبیل هیچ مشکلی ندارد

فرماندار اردبیل گفت: طی بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان، آب شرب اردبیل هیچ مشکلی ندارد و شهروندان می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از این آب استفاده کنند.

آب شرب اردبیل هیچ مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل اظهار داشت: برابر بررسی‌های انجام شده بهداشتی و همچنین تلاش و کوشش امور آب در خصوص بهره‌برداری بهینه از آب‌های موجود، آب شرب اردبیل هیچ مشکلی از نظر مواد آلاینده ندارد.

وی از اجرای دو برنامه بزرگ بلند مدت و کوتاه مدت برای افزایش کمیت و کیفیت آب شرب اردبیل خبر داد و یادآور شد: در کوتاه مدت با راه‌اندازی دو واحد دیگر از ایستگاه پمپاژ شناور بر روی آب سد یامچی برداشت آب از سطح بالادست یامچی انجام خواهد شد.

فرماندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ بلند مدت اجرایی در حوزه آب نیز گفت: در بلند مدت نیز با اجرای طرح شافت آبگیر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان که حفر تونل آب‌بر در کنار سد با عمق 50 متری و انتقال آب سالم توسط لوله آب‌آور هستند صورت می‌گیرد.

زنجانی ادامه داد: مسئله آب شرب اردبیل یکی از مهمترین اولویت‌های جدی پیگیری طرح‌ها است که در این زمینه تلاش‌ها و بررسی‌های بی‌شماری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت:‌ طرح مطالعات جامع آب شرب که به بررسی تمام پتانسیل‌های آب موجود در سطح استان خواهد پرداخت باید با حمایت و پیگیری‌های همه مسئولان و مدیران در دولت تدبیر و امید به جد در اولویت قرار گیرد و با توجه به اینکه حدود 50 درصد جمعیت استان در مرکز استان هستند باید مسئله کمیت و کیفیت آب شرب اردبیل مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/62005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول