اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از عملکرد فرمانداری شهرستان زنجان

اجرای 235 پروژه عمرانی در شهرستان زنجان

235 پروژه عمرانی و خدماتی در سال جاری توسط فرمانداری زنجان انجام شده است.

اجرای 235 پروژه عمرانی در شهرستان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صحنه سیاست و اقتصاد ما همه ساله شاهد رشد و پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

تقسیم کشور به بخش‌های مختلفی همانند استان، شهرستان و بخش با هدف تسریع در امر خدمت رسانی از جمله فعالیت‌هایی بود که پس از پیروزی این انقلاب با موفقیت انجام گرفت.

فرمانداری نیز از جمله نهادهایی است که با هدف خدمت رسانی به مردم در سطح شهرستان تشکیل می‌شود و برنامه‌هایی را برای بهبود زندگی در نقاط شهرستان انجام می‌دهد.

تصویب 235 پروژه در شهرستان زنجان

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در سال 1392 پروژه‌های مهمی در شهرستان زنجان کلنگ‌زنی و یا افتتاح شده، اظهار داشت: مهم‌ترین این پروژه‌ها افتتاح بیمارستان بهمن بود که در سال 1387 کلنگ‌زنی شده بود و پس از چهار سال به بهره‌برداری رسید.

علی کاظمی با بیان اینکه پل زیر گذر سیدالشهدا یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرمانداری در شهر زنجان بوده، خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال برآورد شده بود.

این مسئول اعتبارات در نظر گرفته فرمانداری برای سال 1392 را 420 میلیارد ریال خواند و عنوان کرد: بسیاری از این پروژه‌ها همزمان با مناسبت‌های ملی همچون دهه فجر، هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی و یا افتتاح شده‌اند.

وی با اشاره به در اولویت قرار دادن پروژه‌های روستایی در این شهرستان تاکید کرد: هدف از اجرای بسیاری از برنامه‌ها در روستاها بهبود زندگی در این مناطق و مهاجرت معکوس به روستا است.

فرماندار زنجان تکمیل مجتمع آب شرب روستایی معجزات و تکمیل و آسفالت راه‌های روستایی را از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها خواند و اضافه کرد: داشتن آب شرب سالم برای روستائیان باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان زنجان

کاظمی تکمیل طرح‌های در دست اجرا در شهرستان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: پیش از آغاز طرح‌های جدید باید طرح‌های نیمه تکمیل پایان یابد.

این مسئول عنوان کرد: تکمیل سد بلوک، تکمیل شهرک‌های صنعتی و تکمیل پروژ‌ه‌های شهری مثل پل سیدالشهدا از جمله مهم‌ترین پروژه‌های فرمانداری زنجان است که در سال جاری تکمیل یافته است.

وی با تقدیر از زحمات همکاران خود در فرمانداری و سایر نهادهای اجرایی و خدمت‌رسان از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها در شهرستان‌ خبر داد و اعلام کرد: فرمانداری زنجان بالای 90 درصد از اهداف در نظر گرفته شده در سال جاری را محقق ساخته است.

فرماندار زنجان از تلاش برای پیگیری پروژه‌های مهم شهرستان در سال آینده یاد کرد و بیان داشت:  تامین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تلاش برای تشویق جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که برای سال آینده در فرمانداری شاهد آن خواهیم بود.

کاظمی هدف از جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت را ایجاد اشتغال دانست و افزود: افزایش اشتغال برای جوانان و کاهش معضلات ناشی از بیکاری از جمله تاثرات این مهم است.

این مسئول از برنامه رسیدگی به امور بانوان در این شهرستان برای سال آینده یاد کرد و متذکر شد: نظارت بر اصناف و نظارت بر بهبود خدمات‌دهی دستگاه‌های اجرائی از برنامه‌هایی است که فرمانداری زنجان در سال آینده در نظر دارد.

وی اهداف و برنامه‌های فرمانداری زنجان را برای سال آینده بالا بردن سطح ارائه خدمات به همشهریان از طریق دستگاه اجرایی خواند و گفت: ارتقای خدمات و  نظارت بر  امور روستایی باید در اولویت کاری فرمانداری زنجان قرار بگیرد.

فرماندار زنجان از افزایش نظارت فرمانداری زنجان خبر داد و اذعان داشت: در سال آینده نظارت بر خدمات عمومی شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی عمومی، اصناف و نانوائی‌ها با هدف بهبود زندگی شهروندان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ن۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول