اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

119 پروژه ساختمانی به علت عدم رعایت نکات ایمنی پلمب شد

سرپرست مدیریت روابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی از پلمب 119 پروژه ساختمانی به علت عدم رعایت نکات ایمنی در سال جاری خبر داد.

119 پروژه ساختمانی به علت عدم رعایت نکات ایمنی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا ولیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مشترک بین این اداره‌کل، مراجع قضایی، انتظامی و پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از نیروی کار در ساختمان‌های در حال احداث 119 نفر از کارفرمایان متخلف ساختمانی به علت عدم رعایت نکات ایمنی به مراجع قضایی معرفی و پروژه‌های ساختمانی آنها پلمب شد.

وی با اشاره به وسعت استان خراسان رضوی و فعالیت حدود 250 هزار واحد کارگری افزود: بازرسی از واحدهای کارگری استان و نظارت بر کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار این واحدها از وظایف محوله واحد بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.

ولیان در ادامه با بررسی آمار و اطلاعات موجود اضافه کرد: بیشتر حوادث ناشی از کار در فعالیت‌های ساختمانی به خصوص سقوط از ارتفاع بوده که موجب بروز خسارت‌های غیرمستقیم و جبران‌ناپذیر به خانواده‌های آنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که بازدید به منظور رعایت ایمن‌سازی در فعالیت‌های ساختمانی از اولویت‌های بازرسان این اداره‌کل است، از ابتدای سال 92 تا پایان بهمن‌ماه سال جاری در راستای فرهنگ‌سازی و اجرای طرح مشترک پیشگیری از وقوع جرم در مشهد با همکاری معاونت پیشگیری از جـرم دادستانی مشهد و کلانتری‌های سطح شهر، کارفرمایان متخلف ساختمانی شناسایی شدند.

این مسئول گفت: همزمان با معـرفی متخلفان به مراجع قضـایی 119 پروژه در دست احداث آنان نیز پلمب شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول