اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

نمایشگاه خوشنویسی «نقش قلم» در کاشمر افتتاح شد

با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان شهرستانی و علاقمندان نمایشگاه خوشنویسی «نقش قلم» در کاشمر افتتاح شد.

نمایشگاه خوشنویسی «نقش قلم» در کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، صبح امروز در آئین افتتاح این نمایشگاه مهدی فروزان فرماندار کاشمر با اشاره به سابقه دیرینه هنری کاشمر در بخش‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به این که کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان مطرح و به دارالمؤمنین نیز شهرت دارد، لباس تقوا بهترین هنری است که مردم کاشمر آن را بر تن دارند.

فروزان با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه یادآور شد: قطعا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گامی مهم در خصوص آشنایی علاقمندان با این هنر را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر شهرستان از وجود افراد مستعد و توانمند در بخش‌های مختلف هنری برخوردار است خطاب به مجموعه هنری در بخش‌های گوناگون آن یادآور شد: باید با باور قدرت فوق درونی در برابر سختی‌ها و مشکلات بایستیم و در راستای رفع آن تلاش کنیم تا از این طریق بتوانیم با هنر زیبای خوشنویسی و سایر هنرهای دیگر کاشمر، این شهر را در سطوح ملی و حتی جهانی معرفی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر نیز در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به همت آموزشگاه آزاد هنری فانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، انجمن خوشنویسان ایران-شعبه کاشمر، شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر برپا شده است.

جواد روشندل اظهار داشت: در نمایشگاه خوشنویسی نقش قلم بیش از 50 اثر خوشنویسی جمعی از هنرجویان دوره فوق ممتاز کلاس‌های آموزشی استاد مهدی فانی مدرس انجمن خوشنویسان شعبه کاشمر در معرض عموم قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است نمایشگاه خوشنویسی نقش قلم همه روزه صبح و بعدازظهر تا پایان این هفته در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر پذیرای بازدید‌کنندگان است.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول