اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مطالبات جامعه پرستاری با جدیت پیگیری می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بر حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان استان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد و گفت: مطالبات جامعه پرستاری با جدیت پیگیری می‌شود.

مطالبات جامعه پرستاری با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته صبح امروز در نشست با مدیر روابط عمومی دانشگاه و رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری همدان، حوزه بهداشت و درمان را بسیار با‌اهمیت دانست و افزود: مطالبات جامعه پرستاری با جدیت پیگیری می‌شود و باید به دغدغه‌های پرستاران استان بیش از پیش توجه شود.

وی افزود: با توجه به نقش اساسی پرستاران و جامعه پزشکی در مقوله سلامت خواسته‌های بحق آنان مد نظر بوده و اقدامات لازم برای بهبود وضعیت آنان انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از تاکیدات امام راحل(ره) و رهبری توجه بر حوزه سلامت بوده که برای تحقق آن مسئولان باید علاوه بر حفظ امنیت در جامعه، سلامت مردم را نیز تأمین کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س)‌ به نقش ارزشمند سپیدجامگان تلاشگر و عالمان و عاملان بی‌ادعا عرصه سلامت اشاره کرد.

حمید کیانی‌فتوت آمادگی روابط عمومی دانشگاه را برای تعامل هر چه بیشتر با مجمع نمایندگان استان اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی دانشگاه برای انعکاس اخبار مربوط به حوزه بهداشت و درمان و اقدامات نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری همدان با تشکر از زحمات و نظرات سازنده نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، پرستاران عالم و صاحب تجربه کشور را به عنوان پیش قراولان عرصه درمان در سطوح مختلف حوزه سلامت دانست و حمایت هر چه بیشتر مجمع نمایندگان استان از نظام پرستاری استان را خواستار شد.

خدایار عشوندی به برخی مطالبات جامعه پرستاری از‌جمله امکانات رفاهی و تفریحی و تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد.

انتهای پیام/89002/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول