اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر داد

دومین شکست نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از رقابت نماینده فوتبال استان در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور خبر داد و گفت: تیم امید سرخ‎پوشان بیرجند که به عنوان نماینده خراسان جنوبی در این مسابقات حضور دارد دومین شکست خود را نیز تجربه کرد.

دومین شکست نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور

علی برات‌زاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نماینده شهرستان بیرجند و قهرمان خراسان جنوبی در مسابقات فوتبال قهرمانی مناطق کشور رده سنی امید به مصاف رقیبان هم گروه خود رفت.

وی تصریح کرد: این مسابقات از دهم اسفند ماه جاری در شهرستان بم استان کرمان با حضور تیم‎های فوتبال سرخ‌پوشان بیرجند، میلاد یزد، نماینده هرمزگان، شهرداری براوات بم و ایران‎جوان بوشهر در حال برگزاری است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی به دیدار نخست نماینده استان اشاره کرد و اذعان داشت: تیم امید سرخ‌پوشان بیرجند در مقابل تیم میلاد یزد صف‌آرائی کرد که پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به تساوی بازی رضایت دادند.

برا‌ت‌زاده به دیدار دوم این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در ادامه مسابقات نماینده هرمزگان و شهرداری براوات بم به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش این بازی برنده‎ای نداشت و با نتیجه تساوی یک بر یک، دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم امید سرخ پوشان نماینده شهرستان و قهرمان خراسان جنوبی در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور به مصاف نماینده هرمزگان رفت که با قبول شکست یک بر صفر دقایق پایانی وقت اضافه نیمه دوم  به کار خود پایان داد.

این مسئول یادآور شد: در دیگر دیدار دوم این گروه از مسابقات قهرمانی امیدهای کشور که بین دو تیم ایران‌جوان بوشهر و شهرداری بم برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به نفع شهرداری بم به پایان رسید.

انتهای پیام/69014/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول