اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

شکسته‌شدن تحریم‌‏ها برای آمریکا و اسرائیل خوشایند نیست

امام جمعه آبسرد گفت: با انجام مذاکرات و شکسته شدن قسمتی از تحریم‌‏ها، اقبال عمومی کشورهای مختلف را به سمت ایران شاهد هستیم و این برای آمریکا و اسرائیل خوشایند نیست.

شکسته‌شدن تحریم‌‏ها برای آمریکا و اسرائیل خوشایند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی صبح امروز در جمع شماری از مسئولان آبسرد افزود: امروز گفتمان‏‌سازی بسیار مهم است و این، یعنی آنقدر یک مسئله تکرار شود که به عنوان گفتمان عمومی مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وقتی این‏گونه شود، مشکلات نیز کمتر خواهد شد و کار برای اجرای طرح‌‏ها و برنامه‏‌ها آسان‏تر می‌شود.

میرشریفی بر لزوم مشارکت مردم در طرح اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: سرمایه‏‌های مردم ضعیف است و نمی‏‌توانند کارخانه‏‌های بزرگی احداث کنند یا مکان‏‌های تولیدی پایداری داشته باشند.

امام جمعه آبسرد خاطرنشان کرد: همین سرمایه‏‌های ریز و کوچک که در کنار هم قرار گیرد، به عنوان تعاونی‌‏های مختلف می‏‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

میرشریفی افزود: این واقعیتی است که باید بدان توجه شود و باید مردم را در امور مشارکت داد و اگر کارهای بزرگ به شکل مشارکتی انجام شود، شاهد حماسه اقتصادی ارزشمندی برای کشورمان خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور سفرای کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، سوئد و دیگر کشور اروپایی و عربی در ایران اظهار کرد: این ثمره و دستاورد همان مذاکرات 1+5 است که امروز دارد اتفاق می‏‌افتد.

امام جمعه آبسرد افزود: با انجام مذاکرات و شکسته شدن قسمتی از تحریم‌‏ها، اقبال عمومی کشورهای مختلف را به سمت ایران شاهد هستیم و این برای آمریکا و اسرائیل خوشایند نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا یکی از کشورهایی است که 35 سال با ما دشمنی داشته و مطمئن باشید این دشمنی‌‏ها ادامه دارد و هرگز تمام نمی‏‌شود.

میرشریفی با بیان اینکه آمریکا به کشورهای متحد خود هشدار داده که ارتباطی با ایران نداشته باشند، افزود: همین که ما این روابط را شاهد هستیم و سیاسیون و مسئولان کشورهای مختلف به ایران می‌‏آیند، نشان می‏‌دهد تحریم‏‌هایی که علیه ایران در این چند ساله انجام شده، غیرمنطقی و بی‏‌اساس بوده است.

امام جمعه آبسرد به سخنان معاون وزیر امور خارجه آمریکا در مذاکره با نخست وزیر اسرائیل که بیان کرده در چارچوب توافق نهائی، ایران از حق غنی‏‌سازی برخوردار می‌‏شود، اشاره کرد و افزود: حرف نخست وزیر اسرائیل که ایران اصلا نباید غنی‏‌سازی داشته باشد، معنی ندارد و این حرف ظالمانه است.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول