اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه‌های جدید ادارات استان اردبیل مشخص شدند

شهردار اردبیل برای راه و شهرسازی مطرح شده است / فرماندار پارس‌آباد قطعی شد

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: صدیف بدری شهردار اردبیل به عنوان گزینه مطرح برای اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است که این گزینه را اکثر نمایندگان و استاندار اردبیل تایید کرده‌اند.

شهردار اردبیل برای راه و شهرسازی مطرح شده است / فرماندار پارس‌آباد قطعی شد

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به غیر از صدیف بدری، شهرام باباخانی و کریم‌الله وثوقی برای مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مطرح شده‌اند که از بین آنها صدیف بدری بیشترین شانس تصدی مدیریت راه و شهرسازی اردبیل را دارد.

وی در مورد گزینه‌های جهاد کشاورزی عنوان کرد: از بین یوسفی، عدیل سروی و پرتوی گزینه نهایی به احتمال قوی یوسفی خواهد بود که عهده‌دار مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواهد بود.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مدیریت شرکت آب و فاضلاب روستایی میر علی رحیمی‌زاد، نوخواه، هدایت ملکی و نورالدین پرندک معرفی شده‌اند که از بین آنها شانس هدایت ملکی بیشتر از همه است.

برومند با بیان اینکه برای مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب شهری علی خاک‌نژاد و عباس رضوی به عنوان گزینه‌های نهایی تعیین شده‌اند، یادآور شد: قرار است وزیر نیرو با هماهنگی استاندار اردبیل از بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب کرده که شانس علی خاک‌نژاد بیشتر است.

وی در مورد تغییر و جابه‌جایی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز تصریح کرد: از بین دو گزینه محمد تقی علیمی و گودرز صالحی به نظر می‌رسد کار گودرز صالحی در عهده‌داری مسئولیت دانشگاه محقق اردبیلی به اتمام رسیده و این گزینه نهایی به نظر می‌رسد.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای دانشگاه پیام نور از بین ولی‌الله خوش‌طینت و محرم‌زاده به نظر می‌رسد خوش‌طینت طرفداران زیادی دارد و به احتمال قوی این مدیر بومی باقی ماندنی است.

برومند در مورد گزینه‌های مطرح برای مدیریت اداره کل ورزش و جوانان که تعداد آنها نیز زیاد است، افزود: از بین بهمن مددی، هوشنگ محمدی، نقی آهنگر، جلال ممی‌زاده و احمد کنعان‌پور، هوشنگ محمدی و کنعان‌پور بیشترین شانس عهده‌داری مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را دارد.

وی خاطرنشان کرد‌: برای جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز از بین گزینه‌های مطرح همچون علیرضا پوستی و بابایی به نظر می‌رسد شانس علیرضا پوستی بیش از همه باشد.

درصدد هستیم تا فرماندار بیله‌سوار یک زن توانمند و قوی باشد

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد گزینه مطرح برای فرمانداران پارس‌آباد و بیله‌سوار گفت: علی علایی برای فرمانداری پارس‌آباد نهایی شده و برای شهرستان بیله‌سوار هنوز گزینه نهایی نشده و بنده تلاش می‌کنم از بین بانوان توانمند استان یک فرماندار زن برای شهرستان مرزی بیله‌سوار انتخاب کرده و با هماهنگی استاندار اردبیل معرفی کنیم.

برومند در پایان سخنان خود اذعان داشت: البته همه انتصاب‌ها با هماهنگی دقیق و نظارت استاندار اردبیل، مجمع نمایندگان استان و همچنین تایید نهایی وزرا انجام می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر و تا پایان امسال نابسامانی‌های مدیریتی در برخی از حوزه‌ها برطرف شده و در این زمینه یک سر و سامان حقیقی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول