اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان زنجان:

تیم کبدی بانوان زنجان به لیگ برتر صعود کرد

رئیس هیئت کبدی استان زنجان با اشاره به کسب مقام نخست توسط تیم کبدی بانوان زنجان در مسابقات لیگ دسته یک گفت: تیم زنجان در سال آینده در مسابقات لیگ برتر حضور می‌یابد.

تیم کبدی بانوان زنجان به لیگ برتر صعود کرد

علی جمور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور تیم کبدی بانوان در مسابقات لیگ دسته یک اظهار داشت: این تیم با عبور از سد تیم‌های هم گروه خود موفق به صعود به بازی فینال شدند.

وی با بیان اینکه تیم کبدی زنجان در بازی فینال موفق به شکست تیم یزد شده، اضافه کرد: تیم کبدی زنجان با شکست این تیم موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شده است.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات کبدی لیگ دسته یک به صورت متمرکز در تهران برگزار شده، ادامه داد: این مسابقات در دو گروه برگزار شده که تیم زنجان بعد از شکست تیم‌های خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی به بازی نهایی این مسابقات صعود کرده است.

این مسئول معصومه عقلمند را سرمربی تیم کبدی زنجان در این مسابقات اعلام کرد و افزود: زهرا مصیبی هم سرپرست تیم در این مسابقات بوده است.

جمور، زینب ایده‌لویی، صغری بازرگان، بهاره نجفی، الهام محمدی، آزاده صیدی، اسما فخری، معصومه شهبازی، بیتا بهمنی، سمیه یمینی، زینب یمینی، معصومه محمدی و سما مصیبی را 12 بازیکن تیم کبدی زنجان اعلام کرد که موفق به کسب مقام نخست در مسابقات لیگ دسته یک کشور شده‌اند.

وی تاکید کرد: کسب مقام نخست در مسابقات دسته یک کشور به منزله فراهم شدن امکان حضور این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود.

شایان ذکر است، مسابقات لیگ دسته یک کبدی کشور از روز جمعه در تهران آغاز شده بود که صبح امروز با قهرمانی تیم کبدی بانوان زنجان پایان یافت.

انتهای پیام/73004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول