اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

خیابان‌های کم‌عرض محل رشد ترافیک شادگان است

سرپرست شهرداری شادگان گفت: بزرگترین مانع در حل مشکل ترافیک در این شهر، وجود خیابان‌های کم عرض و باریک است.

خیابان‌های کم‌عرض محل رشد ترافیک شادگان است

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شادگان در حلقه ترافیک قفل شده است و در سال‌های اخیر هیچ برنامه و طرح اساسی برای تغییر مبلمان شهر شادگان انجام نشده که به همین علت خیابان امام(ره) به‌عنوان مرکز شهر، دیگر تحمل بار ترافیک و ازدحام جمعیت را ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه خیابان‌های کم‌عرض و کوچک و محدود شدن همه مسیرها به مرکز شهر شادگان، به ویژه در خیابان‌های امام، شیرازی، مطهری و بهشتی تمرکز تعداد زیادی از بانک‌های اصلی و شعبات آنها در این خیابان‌ها، وجود مراکز تجاری و مرکز اصلی داد و ستد مردم، رفت و آمد بی‌شمار خودروها، افزایش روز افزون مطب‌های پزشکی و آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها، و مهم‌تراز همه وجود خیابان‌های کم‌عرض و قدیمی باعث ایجاد ترافیک شده است.

سرپرست شهرداری شادگان بیان داشت: کم‌عرض بودن پیاده‌روهای شهر شادگان و عدم وجود پارکینگ عمومی از دیگر عواملی است که موجب شده خیابان‌های مرکزی شادگان در ترافیک سنگین خودروها قفل شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط حاضر و رشد جمعیتی شهر شادگان این خیابان‌ها عملا پاسخگوی جمعیت و خودروهای شهرستان نیست.

مزبانی‌پور همچنین از اعلام آمادگی و همکاری و هماهنگی شهرداری شادگان به منظور برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مدیریت شهری برای حل مشکلات و تغییر مبلمان شهری خبر داد و گفت: چهره و ظاهر شهر شادگان عوض خواهد شد که تنها راه حل آن تشکیل کمیته‌ای به منظور شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت شادگان است.

وی گفت: برای توسعه شهرستان نباید چشم به اعتبارات دولتی داشت زیرا در این زمینه محدودیت‌هایی وجود دارد و باید اهتمام خود را برای فراهم کردن سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به کار گیریم.

سرپرست شهرداری شادگان در پایان ابراز داشت: اگر قرار است اقدام عملی برای توسعه شهرستان به عمل آید، باید وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و تمام علایق سیاسی و اجتماعی شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول