اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان مطرح کرد

ضرورت توانمندسازی شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان بر توانمندسازی شرکت‎های تعاونی دهیاری‎های استان تاکید کرد.

ضرورت توانمندسازی شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قاسم سمیعی صبح امروز در جمع مدیران عامل و روسای هیئت مدیره شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها اظهار داشت: شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها، بستری مناسب برای رونق اقتصادی و درآمدزایی دهیاری‎ها بوده و از این رو ضرورت دارد مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت‎ها، با بهره‎گیری مناسب و قانونی از ظرفیت‎ها در راستای پویایی بیش از پیش تعاونی‎ها تلاش کنند.

حمایت از تعاونی‎ها از اولویت‎های دفتر امور روستایی و شوراها است

وی تصریح کرد: حمایت از تعاونی‎ها از اولویت‎های دفتر امور روستایی و شوراها بوده و در این بین شرکت‎هایی مدنظر هستند که دارای عملکرد شفاف، قانونی و منطبق با قوانین باشند.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: ملاک عمل در شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها، اساسنامه مصوب، قوانین بخش تعاون و قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران بوده و در این راستا تاکید ما بر جلوگیری از برخوردهای سلیقه‎ای و خلاف قانون است.

سمیعی خاطرنشان کرد: شرکت‎های تعاونی دهیاری‎های استان با ارتباط بیش از پیش با یکدیگر، از ابتکارات هم برای درآمدزایی، شیوه فعالیت، و ... مطلع شده و زمینه تبادل تجربیات بین خود را فراهم کنند.

وی همچنین بر تشکیل اتحادیه تعاونی‎های دهیاری‎های استان تاکید کرد و گفت: راه‎اندازی این اتحادیه سبب همگرایی بیش از پیش و هم افزایی و به تبع آن افزایش توان این مجموعه خواهد شد.

انتهای پیام/2307/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول