اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

برپایی 6 سفره هفت سین در شهر زنجان

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان شش سفره هفت سین در ایام نوروز در مناطق مختلف شهر برپا می‌کند.

برپایی 6 سفره هفت سین در شهر زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه‌ریزی شهرداری زنجان برای ارائه خدمات در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این خدمات در حوزه‌های مختلف به شهروندان و مسافران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه شهرداری برای پهن کردن سفره‌های هفت سین در سطح شهر اضافه کرد: سفرهای هفت سین برنامه‌ریزی شده در مناطق مختلف شهر از جمله میادین اصلی و ورودی‌های زنجان برپا می‌شود.

معاون شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تفاوت‌های سفره‌های پهن شده در مناطق مختلف شهر گفت: تفاوت این سفره‌ها به محل برپایی آن به لحاظ داشتن یا نداشتن حفاظ وابسته است چرا که شرایط جوی بر عملکردهای این حوزه تاثیر می‌گذارد.

این مسئول با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با نوروز سال 93 ادامه داد: برنامه‌های شهرداری زنجان متناسب با این ایام تدوین شده است.

احمدی با تاکید بر در نظر گرفته شدن حق شهروندان زنجان در برنامه‌ریزی‌های شهرداری زنجان تاکید کرد: برنامه‌های شهرداری زنجان بر اساس شهروند محوری تبیین می‌شود.

وی برپایی چادرهایی در پارک ملت که به نوعی ورودی شهر زنجان از سمت شرق محسوب می‌شود از معدود امکاناتی است که به صورت ویژه برای مسافران نوروزی ارائه می‌شود و گرنه دیگر خدمات شهرداری با محوریت شهروندان زنجان تدوین شده که امکان بهره‌مندی برای همه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول