اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران خبر داد

فعالیت 150 روحانی در طرح آرامش بهاری مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: 150 روحانی در طرح آرامش بهاری در امامزادگان مازندران فعالیت می‌کنند.

فعالیت 150 روحانی در طرح آرامش بهاری مازندران

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه ایام نوروز فضای جامعه رو به نشاط و شادی می‌رود، گفت: با آغاز بهار، طبیعت جان دیگری به خود می‌گیرد و این آغاز درس بزرگی برای بشریت است که تحول بزرگی را باید در خود ایجاد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود: تمام امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران آماده‌اند تا مراسم معنوی سال تحویل را با معنویت هر چه تمام‌تر این ایام را همراه با برگزاری زیارت آل یاسین و تلاوت قرآن و قرائت دعای مخصوص تحویل سال نو را برگزار کنند.

علیزاده تصریح کرد: در روزهای اواخر مانده به سال تحویل غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه با شور و حال معنوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غبارروبی و عطرافشانی بقاع امامزادگان با حضور جوانان، نوجوانان، خادمان، هیئت امناء و هیئت‌های مذهبی استان مازندران برگزار می‌شود، افزود: حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه استان با گلاب شست‌وشو و نظافت می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرای طرح آرامش بهاری را مهمترین برنامه ویژه این ایام دانست و اذعان داشت: طرح آرامش بهاری در 250 بقعه و امامزاده مازندران با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 150 روحانی در طرح آرامش بهاری در امامزادگان مازندران فعالیت می‌کنند، متذکر شد: طرح سوگواره یاس نبوی  نبوی در پایان تعطیلات نوروزی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شاخص مازندران اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول