اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

شورای فرهنگی و ورزشی پایانه کالای سمنان افتتاح شد

شورای فرهنگی و ورزشی پایانه کالای سمنان در مراسمی ویژه با حضور مسئولان افتتاح شد.

شورای فرهنگی و ورزشی پایانه کالای سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، مدیر پایانه بار، انجمن صنفی شرکت‏ها و رانندگان حمل و نقل کالای سمنان و جمعی از رانندگان و مدیران شرکت‏های حمل و نقل کالا، شورای فرهنگی و ورزشی در محل پایانه کالای سمنان افتتاح شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان در این مراسم با تاکید بر تاثیرگذاری ورزش در بین رانندگان بخش حمل و نقل جاده‏ای، آنان را سردمداران اشاعه اخلاق و فرهنگ در جامعه دانست و تصریح کرد: این موضوع با حضور بی‏بدیل رانندگان در هشت سال دفاع مقدس تا به امروز جلوه داشته است که نقطه تبلور آن پیشگامی این زحمتکشان در اجرای قانون هدفمندی یارانه‏هاست.

داوود سعدی آغاز به فعالیت شورای فرهنگی و ورزشی را حسن آغاز تعامل و هماهنگی بین مجموعه حمل و نقل در راستای اشاعه فرهنگ و ورزش دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه تعامل و همکاری شورای فرهنگی و ورزشی پایانه کالای سمنان با مجموعه حمل و نقل این  شورا روز به روز فعال‏تر شود و در آینده‏ای نزدیک شاهد فعالیت استانی آن خواهیم بود.

مسئول شورای فرهنگی و ورزشی پایانه کالای سمنان نیز در ادامه ایجاد وحدت رویه و همدلی بیش از پیش بین انجمن صنفی رانندگان و شرکت‏های حمل و نقل، ارتقای سطح فرهنگی و ورزشی و سلامت جسمی و روحی مجموعه حمل و نقل را از مهم‏ترین اهدف این شورا برشمرد.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول