اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلاچای خبر داد

برپایی سفره هفت‌سین در سواحل دریای کلاچای

شهردار کلاچای از برپایی سفره هفت‌سین در سواحل دریای این شهر در نوروز 93 خبر داد.

برپایی سفره هفت‌سین در سواحل دریای کلاچای

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حسین لاهوتی شامگاه یکشنبه در جلسه طرح استقبال از بهار 93 که با حضور اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری در سالن بهروز محمدحسینی شهرداری کلاچای تشکیل شد، گفت: شهرداری برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی اقدام به فضاسازی سیمای شهر کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که موجب نشاط شهروندان و در نتیجه مسافران و گردشگران شود، افزود: شهرداری کلاچای تلاش می‌کند با اجرای برنامه‌های متنوع شهر را آماده سال جدید کند.

شهردار کلاچای با تأکید بر نظافت عمومی شهر و برنامه‌های اجرایی استقبال از بهار ادامه داد: ارائه خدمات در اماکن تاریخی و مذهبی، نمازخانه‌ها و مساجد سطح شهر باید با بهترین کیفیت ممکن انجام شود و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر با نظافت کافی در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی با اشاره به زیباسازی شهر در آستانه سال نو افزود: شستشو و رنگ‌آمیزی، ترمیم المان‌ها و مبلمان شهری، آماده‌سازی و نظافت پارک‌ها و ... از جمله فعالیت‌های شهرداری در اجرای طرح استقبال از بهار است.

لاهوتی تصریح کرد: مجموعه شهرداری به منظور توسعه و ارتقای خدمات به شهروندان و مسافران آماده پاسخگویی به نیازهای آنها در قالب برنامه‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی تلاش می‌کند تا با فراهم شدن فضای مناسب و امن خاطره خوشی را برای مهمانان شهر کلاچای رقم بزند.

شهردار کلاچای رنگ‌آمیزی جداول، بهسازی و بازسازی چراغ‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی، آذین‌بندی، نورپردازی و ... را از دیگر برنامه‌های شهرداری برشمرد.

وی از برپایی ایستگاه‌های هدایت و اسکان در مبادی ورودی شهر و ساحل و سفره هفت‌سین در ساحل دریا، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با 19 غرفه در نوروز 93 خبر داد.

انتهای پیام/84002/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول