اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند خبر داد

برگزاری دوره ارتقای داوری درجه 3 به 2 فوتبال در شهرستان بیرجند

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند از برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه سه به دو فوتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره 33 داور آقا و خانم آموزش‏‌های لازم را زیر نظر مدرس فدراسیون فرا گرفتند.

برگزاری دوره ارتقای داوری درجه 3 به 2 فوتبال در شهرستان بیرجند

مهدی عجمی‌نژاد امروز در گفت‏و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور آشنایی داوران فوتبال شهرستان بیرجند با جدیدترین علوم ورزشی و روش نوین داوری در مسابقات فوتسال و فوتبال، یک دوره کلاس داوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با تدریس مدرس فوتبال فدراسیون برگزار شد که شرکت‌کنندگان به مدت دو روز آموزش‎های لازم را به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند اذعان داشت: این دوره آموزشی برای ارتقای داوری درجه سه فوتبال به درجه دو بود که با استقبال پر شور داوران مواجه شد.

عجمی‌نژاد خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی 33 داور فوتبال و فوتسال حضور داشتند که 27 نفر آقا بودند و شش داور خانم نیز با جدیدترین علوم و تکنیک داوری روز فوتسال آشنا شدند.

انتهای پیام/69014/خ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول