اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ:

وزارت نیرو برای ساخت نیروگاه برق خارگ پای کار نیست

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ گفت: 20 میلیارد تومان برای تجهیز نیروگاه برق خارگ مهیاست که وزارت نیرو پای کار نیامده است.

وزارت نیرو برای ساخت نیروگاه برق خارگ پای کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید ستایشی یکشنبه شب در نشستی با حضور فرماندار بوشهر اظهار داشت: مصوبات دولت نهم و دهم تا زمانی که مسئولیتش با عملیات عمومی بود، از 21 بند، 4 بندش اجرایی شد و بعد از آن بنا به مشکلاتی که بود و مسئولیت از ما گرفته شد و به عمران مناطق نفت خیز در تهران داده شد، بدون اجرا ماند و به نظر ما نیز این مسئولیت باید مجدداً به خود خارگ واگذار شود و اینگونه مشکلات برطرف نخواهد شد و ما نیز پیگیر این مسئله بوده‌ایم.

وی افزود: ما در حد خود، خدماتی را به مردم ارائه داده‌ایم و در سال جاری، 46 درصد از کل خدمات به مردم و 54 درصد به ادارات و دوائر دولتی بوده و مردم هم تا حدودی ناراضی هستند و لذا ما خواهان آن هستیم تا خدماتی که به ادارات صورت می‌گیرد نیز به مردم اختصاص داده شود.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ عنوان کرد: در بحث طرح جامع ما در حال پیگیری هستیم و 250 میلیون تومان نیز برای آن جذب شده و شهرداری هم طرحی به موازات ما انجام داده است و بحث ما با شهردار این است که یک طرح نهایی شود و نمی‌شود یک طرح در حوزه شهری و یک طرح در حوزه شرکتی ارائه کرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم این طرح را نهایی کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اشتغال‌زایی افراد بومی، شرکت‌های نفتی آمار 71.4 اشتغال افراد بومی را به ما ارائه داده‌اند که البته صحت آن با خود آن‌هاست و لازم است که بحث اشتغال افراد بیکار هم به طریقی حل شود.

ستایشی تصریح کرد: 20 میلیارد تومان برای تجهیز نیروگاه برق مصوب شده بود که از طریق بودجه پایانه‌ها پرداخت شود و مکانش جانمایی شد و بودجه آن آماده پرداخت است که وزارت نیرو پای کار نیامده و اگر صورت وضعیت ارائه داده شود ما آن را پرداخت خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی پروژه‌های خارگ اضافه کرد: برای فاضلاب شهری 1.5 میلیارد تومان به آبفای استان واریز شد و از صفر تا صد آن را نیز مجددا با 1.5 میلیارد دیگر هزینه کردیم و در خصوص خرید شناور مسافربری نیز 5 میلیارد تومان به حساب اداره بنادر و دریانوردی واریز شده و 5 میلیارد تومان دیگر بعد از ارائه مدارک تحویل داده خواهد شد.

وی یادآور شد: دو دستگاه مینی بوس برای تسهیل در تردد دانش آموزان خریداری و به آموزش و پرورش تحویل داده شد، اما همچنان این ترددها را ما انجام می‌دهیم که امیدواریم در این زمینه فکری اندیشیده شود. ستایشی اذعان داشت: همچنین برای عمران شهری بیش از 2 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است که 10 میلیارد تومان هزینه آماده برای این کار داریم و در صورت ارائه صورت وضعیت به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول