اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آستارا خبر داد

خدمات شبانه‌روزی شهرداری آستارا در نوروز 93 به گردشگران

شهردار آستارا از خدمات شبانه‌روزی و ویژه این نهاد در نوروز 93 به مسافران و گردشگران خبر داد.

خدمات شبانه‌روزی شهرداری آستارا در نوروز 93 به گردشگران

علی کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای نوروز 93 اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی در شهرداری آستارا فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با قدردانی از همکاران ستاد تسهیلات نوروزی و کارکنان شهرداری آستارا برای خدمات‌رسانی به مردم ولایت‌مدار و مرزنشین، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و توریستی بودن شهر آستارا تمهیدات لازم در ستاد هماهنگی خدمات نوروزی اندیشیده و تصویب شده است.

شهردار آستارا از آغاز عملیات ترمیم و بازسازی و پاکسازی پارک‌ها و معابر و میادین و خروجی و ورودی شهر و حتی منتهی به روستاها خبر داد.

به گفته وی، مسئولان بازارچه‌ها در زمینه پارکینگ و محل زباله و زبیاسازی و پاکسازی دیوارها و معابر بازارچه‌ها با هماهنگی خدمات شهری نسبت به افزایش بهره‌وری اقدام کردند.

کوهی با اشاره به اینکه واحد امانی در تعطیلات نوروز در اختیار کارگران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: خدمات شهری نسبت به پاکسازی کنار ساحل دریا و اطراف بازارچه‌ها و رودخانه‌ها اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارگران با حضور مداوم در سطح شهر نسبت به حمل زباله اقدام ویژه می‌کنند، یادآور شد: تذکرات لازم از طرف شهرداری به صاحبان ساخت و سازهای مسکونی و تجاری درباره رعایت کامل نظافت اطراف ساختمان در ایام نوروز در بحث جمع‌آوری مصالح ساختمانی و ماسه صورت گرفته است.

شهردار آستارا با اشاره به اینکه خدمات شهرداری در تعطیلات نوروز 93 شبانه‌روزی و ویژه انجام می‌شود، گفت: کشیک ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز شبانه‌روز در خدمت شهروندان و گردشگران می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه برای ثبت آمار روزانه گردشگران و انجام کار تخصصی و کارشناسی خدمات‌رسانی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: آسفالت‌ریزی و لکه‌‌گیری خیابان‌ها و معابر و کوچه تا آغاز سال نو انجام می‌شود.

کوهی، گلکاری و چراغانی و زبیاسازی و ... در شهر آستارا را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس بر فعالیت حمل و نقل و نحوه برخوردها و نرخ کرایه‌ تاکسی‌های شهری و آژانس‌های تلفنی نظارت کامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای راهنمایی گردشگران داخلی و خارجی نقشه شهر، شماره تلفن‌های ضروری شهرستان به صورت بروشور و تهیه تابلو خیرمقدم و نشان دادن مسیر اقدام‌هایی انجام و در ورودی و خروجی شهر نصب شده است.

این مسئول هر گونه حفاری در خیابان‌ها و معابر شهر آستارا تا پایان نوروز را ممنوع اعلام کرد و از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در 24 اسفند جاری خبر داد.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول