اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد

نقش تأثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بر نقش تأثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه های کمیته امداد تأکید کرد.

نقش تأثیرگذار صدا و سیما در پیشبرد اهداف و برنامه‌های امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده شامگاه یکشنبه در دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با مدیرکل صدای و سیمای مرکز زنجان به سالروز تاسیس کمیته امداد درست 22 روز پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه امداد در سال 57 به عنوان دومین نهاد انقلابی فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان داشت: در عصر حاضر نیز این نهاد با رهبری مقام رهبری با قوت و پویایی فعالیت خود را در خدمت‌رسانی انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه وجه مشترک کمیته امداد و صدا و سیما را فعالیت زیر نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در بحث مشارکت و همراهی بیشتر مردم در طرح‌های اجرایی امداد دارد.

این مسئول در ادامه کارنامه درخشان کمیته امداد کمیته امداد استان را فعالیت 11 هزار طرح اشتغال و تربیت 36 نخبه از یک هزار و 100 نخبه تحت حمایت این نهاد اعلام و ابراز امیدواری کرد: همانطوری که سازمان‌ها، مردم، خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌ها در برنامه‌های امداد همکاری و مساعدت لازم را دارد، امدادگران نیز بتوانند، در حد اعلا به وظیفه خود عمل کنند.

ولی‌زاده در ادامه با اشاره به گام‌های موثر برداشته شده در زمینه خودکفایی و توانمندی جامعه هدف توسط امداد بیان کرد: امداد آینه تمام نمای جمهوری اسلامی است و با وضعیت کنونی موجود که دشمن مددجویان امداد را مورد هدف قرار داده است، با عنایات رهبری این فتنه‌ها ناکام مانده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان که ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد طی سال جاری را محوریت سخنان خود در بخش دوم انتخاب کرد، اظهار داشت: در سال 92 برای ایجاد 5 هزار فرصت شغلی خانواده‌های واجد شرایط از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده و پرونده آنها به بانک ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: پرونده‌های ارسالی به بانک بر اساس شرایط شبکه بانکی پشتیبانی نشده و برخلاف سال های قبل که استان در ارائه تسهیلات اشتغال و اشتغالزایی برای مددجویان جزو استان‌های برتر بود، نتوانسته است، موفقیت مورد نظر را در این زمینه کسب کند.

وی با بیان اینکه شرایط مذکور مبنی بر نبود عملکرد اشتغالزایی کمیته امداد نیست اظهار داشت: امسال از یک هزار و 600 سهمیه تعیین شده برای امداد 2 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود حضور فعال مردم خیر و پایتخت شور و شعور حسینی در طرح‌های اجرایی کمیته امداد را افتخاری برای این نهاد عنوان کرد و اذعان داشت: این امر در حالی اتفاق افتاده است که دشمنان با تحریم و تورم از طرفی در تلاش برای چالش کشیدن قشر مددجو به طرق مختلف و حضور کمرنگ خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد هستند.

گفتنی است، رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان، بیان موفقیت‌های کسب شده توسط کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله بحث تکریم ارباب رجوع و ... از دیگر مباحثی بود که مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار مطرح کرد.

لازم به ذکر است، ولی‌زاده در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری درخور صدا و سیما با این نهاد خواستار همکاری بیش از پیش این سازمان در اجرای برنامه‌های مختلف و ارائه خدمات بهتر به مددجویان شد.

انتهای پیام/73008/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول