اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان خبر داد

اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به پروژه‌های فرهنگی شهرداری کرمان

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: بیش از 3 میلیارد تومان بودجه به فعالیت‌ها و پروژه‌های فرهنگی شهرداری کرمان در سال 93 اختصاص می‌یابد.

اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به پروژه‌های فرهنگی شهرداری کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فتح‌الله مؤیدی یکشنبه‌شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: بیش از 3 میلیارد تومان بودجه به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری کرمان در سال 93 اختصاص می‌یابد.

وی ابراز داشت: شهرداری کرمان پروژه‌های بسیاری را برای سال آینده پیش‌بینی کرده است که اعتبار مورد نیاز برای این طرح‌ها در حال بررسی و تصویب است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: با توجه به اهمیت برنامه‌های فرهنگی بیش از 3 میلیارد تومان بودجه به فعالیت‌ها و پروژه‌های فرهنگی شهرداری کرمان در سال 93 اختصاص می‌یابد.

مؤیدی ادامه داد: احداث سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهر کرمان باید به صورت جدی پیگیری شود و شورای اسلامی شهر کرمان هم بودجه مناسبی را در این زمینه اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: فرمانداری‌ها در چارچوب قانون می‌توانند با مصوبه‌های شوراهای اسلامی مخالفت کنند و ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به دنبال تعامل با فرمانداری کرمان هستیم.

به گزارش فارس، نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور 10 نفر از اعضا برگزار شد و در این نشست رئیس پلیس فتا استان کرمان به عنوان مهمان ویژه حضور داشت، همچنین بودجه شهرداری کرمان در سال آینده مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول