اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان تأکید کرد

حمایت همه‌جانبه استانداری کرمان در اجرای سند سلامت‌

استاندار کرمان گفت: استانداری کرمان تمام حمایت خود را در اجرای سند سلامت استان کرمان به کار می‌برد.

حمایت همه‌جانبه استانداری کرمان در اجرای سند سلامت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رز‌م‌حسینی امشب در شورای سلامت استان کرمان‌ با اشاره به اینکه دولت یازدهم اهمیت ویژه‌ای برای بخش سلامت در نظر گرفته است، اظهار داشت: در بودجه سال آینده 3 هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت شهرهای زیر 20 هزار نفر در نظر گرفته است.

وی بیان داشت: همچنین 5 تا 10 هزار میلیارد تومان از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده در حوزه سلامت توزیع می‌شود.

رزم‌حسینی افزود: امکانات سخت‌افزاری حوزه سلامت و پیشگیری در کشور ما نسبت به کشورهای اروپایی بسیار پیشرفته‌تر است، اما در زمینه تجهیزات نرم‌افزاری ما بی‌دقتی‌هایی وجود دارد.

استاندار کرمان عنوان کرد: با فعال شدن دبیرخانه شورای سلامت می‌توان از امکانات موجود درآمدزایی کرد، امکانات کنونی باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

رزم‌حسینی با تأکید بر تقویت سلامت، یادآور شد: خیرانی هستند که برای هزینه‌کرد کمک‌های خود نیازمند راهنمایی هستند تا این کار خیر را در بستر مناسبی هزینه کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن سند سلامت استان کرمان در هر اندازه‌ای مؤثر است و استانداری کرمان نیز تمام حمایت خود را در این زمینه دارد.

رزم‌حسینی با تأکید بر برگزاری ماهانه شورای سلامت استان کرمان، بیان داشت: استانداری کرمان در حوزه سلامت عقب‌تر از علوم پزشکی نیست.

استاندار کرمان در پایان اذعان داشت: اگر سطح درآمدی مردم افزایش یابد، مطمئنا سطح سلامت جامعه نیز بالا می‌رود و باید برای این مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول