اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

ایران بهترین قوانین مبارزه با مواد مخدر را دارد / برخورد جدی با خرده‌فروشان در سال آینده

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بهترین قوانین در خصوص مبارزه با مواد مخدر و مجازات‌های بازدارنده در اختیار ایران است و در این خصوص ما با ساختار و قانون مشکلی نداریم.

ایران بهترین قوانین مبارزه با مواد مخدر را دارد / برخورد جدی با خرده‌فروشان در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی مویدی عصر امروز در سفر به لرستان در جمع  خبرنگاران گفت: برای جلوگیری از واردات مواد مخدر از مرزها اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بستر مناسبی برای مبارزه با مواد مخدر در کشور فراهم شده است و دستگاه‌ قضا تاکنون تلاش‌های خوبی داشته‌ است، تصریح کرد: اگر امروز بستر لازم فراهم شود، در کمترین زمان ممکن همه زشتی‌های مواد مخدر از بین می‌رود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بهترین قوانین در خصوص مبارزه با مواد مخدر و مجازات‌های بازدارنده در اختیار ایران است و در این خصوص ما با ساختار و قانون مشکلی نداریم.

مویدی با اشاره به اینکه ما در یک قدمی کانون تولید مواد مخدر در جهان هستیم، اظهار کرد: توسعه کشت مواد مخدر به خصوص در کشوری مانند افغانستان در حال گسترش به سمت مرزهای کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه ایران در حدفاصل بین کشور تولیدکننده مواد مخدر یعنی افغانستان و سایر کشورها قرار گرفته است، لذا ایران در این مرز به دفاع از همه جهان می‌پردازد.

مویدی یا‌‌آور شد: در سال آینده تلاش می‌شود، بیشتر مبارزه‌ها به سمت مرزها حرکت کند، زیرا بیشتر واردات از این قسمت‌ها است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: کشورهای خارجی ایران را به عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر می‌شناسند و جایگاه ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای همه کشورهای دیگر مورد تکریم و احترام است.

این مسئول تصریح کرد: ما به دنبال ارتقاء این جایگاه در فرا منطقه هستیم و در این زمینه نهایت همکاری را با سایر کشورها داشته‌ایم.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان مبارزه با مواد مخدر در کشورهای دیگر با دیدگاه‌های سیاسی و جناحی مربوط به خودشان وارد این بحث‌ها می‌شوند، در صورتی که این ماموریت‌ها باید با دیدگاه فراملی و جهانی باشند.

مویدی یا‌د‌آور شد: یکی از برنامه‌های سال آینده برخورد جدی با خرده‌فروشان در سطح کشور است که امیدواریم دستگاه‌های مختلف در این زمینه ما را یاری کنند.

این مسئول اذعان کرد: مرز ما با کشوری مانند افغانستان از حساسیت خاصی برخوردار است، زیرا ما با کشوری سروکار داریم که در آن کسی جوابگو نیست و به صورت قبیله‌ای اداره می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ما نباید به خاطر اینکه کسی در آن سوی مرز جوابگو نیست، مرزهای خودمان را رها بگذاریم و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید اهتمام ویژه داشته باشند.

این مسئول اذعان کرد: حلقه امنیتی در مرزها هر روز رو به بهبودی است و در این زمینه 20 دستگاه می‌توانند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/85001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول