اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان:

اهالی بسکتبال برای فصل بعد تصمیم بگیرند

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان با تأکید بر اینکه اهالی بسکتبال بنشینند و برای فصل بعد بسکتبال گرگان تصمیم بگیرند، گفت: انتظار چنین نتایجی را از بسکتبال شهرداری گرگان نداشتیم.

اهالی بسکتبال برای فصل بعد تصمیم بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب در جمع خبرنگاران در خصوص صحبت‎هایی برای ادغام دو تیم بسکتبال سولن بهیت هیرکان و بسکتبال شهرداری گرگان در صورت صعود تیم سولن بهشت هیرکان به لیگ برتر، اظهار داشت: در طی این مدت صحبت‎های زیادی زده شد و ما هم هیچکدام را جدی نگرفتیم.

وی ادامه داد: ولی آنچه که مسلم است اهالی بسکتبال بنشینند و تصمیمی برای بسکتبال بگیرند و به یک نتیجه واحد برسند و منظورم از اهالی بسکتبال 5 نفر از دانه درشت‎های بسکتبال است.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: ما که هنوز به لیگ برتر صعود نکرده‎ایم اما اگر هم این انفاق بیفتد به هر صورت نیاز است دو تیم یک همفکری کنند و هرآنچه به صلاح بسکتبال گرگان است همان انجام شود.

انتظار نداشتیم برای ماندن شهرداری در لیگ تبریک بگوییم

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در خصوص نتایج کسب شده این فصل توسط تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور حاضر است خاطرنشان کرد: من خیلی خوشحالم که شهرداری در لیگ برتر ماند و به واقع وضعیت نگران‎کننده‎ای را در این فصل و این روزها سپری کرد.

ایزدپناه گفت: اصلاً انتظار نداشتیم که تیم بسکتبال شهرداری گرگان به این نقطه برسد که ما به همدیگر برای ماندنش در لیگ برتر تبریک بگوییم.

وی تأکید کرد: به نظر من بسکتبال شهرداری گرگان پتانسیل بالاتری را دارد و توقع می‎رفت که این تیم در جایگاه 5 یا 6 قرار بگیرد و این امر دور از انتظار هم نبود اما باز هم خدا را شکر که تیم در سوپر لیگ باقی ماند.

ایزدپناه بیان کرد: تیمی که در حال حاضر به سختی برایش سرمایه‎گذاری می‎کنند در صورتی که خدای ناکرده یک پله سقوط هم بکند دیگر سرمایه‎گذاران رقبت خوبی برای سرمایه‎گذاران نخواهند داشت.

بسکتبال شهرداری گرگان در دو پست مشکل دارد

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان تصریح کرد: به نظر من تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ابتدایی که تیم بسته شده بود به‎خصوص در پست 4 و 5 ما بازیکن پست 4 سرعتی نداشتیم و این در حالی است که هر تیمی نیاز به پست 4 سرعتی دارد اما در تیم بسکتبال شهرداری گرگان اکثر بازیکنان سبک بازی در پست 5 را داشتند و اگر در این تیم یک پست 4 خیلی خوب داشت می توانست موفق‎تر باشد.

ایزدپناه در پایان اضافه کرد: از طرف دیگر انسجام و همیت تیمی وجود نداشت که تیم برای برد وارد میدان شود و اگر به دو بازی آخر تیم بسکتبال شهرداری گرگان دقت کنیم به این نتیجه می‎رسیم که تیم آمده بود که ببرد و حذف نشود و اگر این روحیه در تمام بازی‎ها وجود داشت بسکتبال شهرداری گرگان می‎توانست حداقل جایگاه پنجم و یا ششم را برای خود کند.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول