اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران درباره یک خبر

سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در اجرای پروژه‌ها بر اساس قانون عمل می‌کند

سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران در واکنش به خبر تغییر غیرقانونی 300 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان نور واکنش نشان داد و گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در اجرای پروژه‌ها بر اساس قانون عمل می‌کند.

سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در اجرای پروژه‌ها بر اساس قانون عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی درج خبری از احمد محمدی معاون فرماندار شهرستان نور در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهرستان و دهیاران در شهرستان نور مبنی بر صدور مجوز از سوی سازمان همیاری استان در منطقه بهداشت چمستان برای بیش از 300 هکتار از کاربری کشاورزی، سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با ارسال پاسخنامه‌ای به این خبر واکنش نشان داد.

سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در این باره آورده است: اظهارات معاون فرماندار نور درباره تغییر کاربری اراضی 300 هکتاری بهداشت چمستان مغرضانه بوده است.

این سازمان در ادامه با بیان اینکه شرکت عمران و توسعه شاهد برای صدور پروانه ساختمانی یک واحد مجتمع تفریحی، توریستی واقع در محور آمل ـ چمستان موفق به دریافت موافقت اصولی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران شده است.

 سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران در پاسخ به معاون فرماندار نور ادامه داد: برای دریافت موافقت اصول همه استعلام‌های مربوطه از ادارات مانند، مدیریت امور اراضی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره امور منابع آب، شرکت گاز، شهرداری چمستان، شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن، اداره کل محیط زیست دریافت شد و پس از دریافت استعلام براساس تاییدیه مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی با احداث این مجتمع تفریحی، توریستی بهداشت چمستان موافقت شد.

در ادامه این پاسخنامه به معاون فرماندار نور بیان شد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران نیز بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود اقدام به صدور پروانه برای این پروژه انجام دادند و نقشی در تعیین و یا تغییر کاربری و نیز عنوان طرح ندارند.

سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران اعلام کرد: با درج این خبر در برخی رسانه‌های مازندران سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، در نامه‌ای به شماره 20040 مورخ 11/12/1392 خطاب به فرماندار نور و رونوشت آن نیز به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ارسال شده است و در آن خواستار برخورد با معاون فرماندار نور شدند.

سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران خطاب به فرماندار نور تاکید کردند که معاون فرماندار نور اعلام کند که تا مواردی که در رسانه‌ها طرح می‌شود براساس قانون، آیین‌نامه و بخشنامه باشد و در صورت عدم اطلاع از قانون، مسئول مربوطه ابتدا آموزش ببیند و برای بیان مشکلات با جمع‌آوری اسناد و ادلّه مثبت اقدام به بحث و اظهارنظر کند.

سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران در پایان تاکید کردند: در اجرای پروژه‌ها از هرگونه اقدام غیرقانونی و غیرعرفی، پرهیز می‌کنیم و این سازمان بر اساس قوانین و مقررات پروانه را صادر کرده و نقشی در سایر امور مرتبط به این پروژه را ندارد و بدون شک حق اعتراض و شکایت در مراجع قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول