اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه:

تربیت نیروی متخصص در حوزه رسانه از نیازمندی‌های کشور است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تربیت نیروی متخصص در حوزه رسانه از جمله نیازمندی‌های کشور است، گفت: بخشی از درآمدها و بودجه‌های رسانه‌ها باید برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص در عرصه رسانه هزینه شود.

تربیت نیروی متخصص در حوزه رسانه از نیازمندی‌های کشور است

سردار رمضان شریف در حاشیه برگزاری همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: بسیج یکی از عناصر مهم و جدی مقابله با تهدیداتی که دشمنان علیه کشور ایران متصور هستند، به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برکات حضور بسیجیان در جبهه‌های جنگ در دوران جنگ تحمیلی افزود: ملت ایران تجربه خوبی از حضور بسیج در جریان دفاع مقدس دارد و همه دوستان و دشمنان نظام بر قدرت تأثیرگذاری و تمام‌کنندگی که بسیج در آن حوزه داشت، اذعان می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: همچنین در حوزه بلایای طبیعی و حوادثی که برای کشور ایران رخ می‌دهد، کارکرد و نقش بسیج به وضوح قابل مشاهده است زیرا بسیجیان گروه‌هایی با انگیزه، بااراده و مصصم بوده و دارای سلسله مراتب و انسجام‌یافتگی هستند.

شریف ادامه داد: بسیجیان علاوه بر انسجام‌یافتگی ظاهری که مدیریت و فرماندهی دارد، به لحاظ ذهنی و محتوایی نیز هم‌افزا بوده و با توجه به اینکه آرمان و دیدگاه مشترکی دارند با حضور در عرصه‌های مختلف می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در آن عرصه ایفا کنند.

وی عنوان کرد: بدیهی است در شرایطی که هجمه رسانه‌ای وجود دارد، اگر بتوانیم به صورت دقیق و هوشمندانه از این مولفه قدرت که همه مردم هستند، استفاده کنیم می‌توانیم موفق‌تر باشیم.

تسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی در افزایش سطح سواد رسانه‌ها تأثیرگذار است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطع یقین اساتید بسیجی این حوزه می‌توانند در راستای توانمندسازی عناصر بسیجی که بخش عمده‌ای از بدنه جامعه را شامل می‌شوند، تأثیرگذار باشند.

شریف بیان کرد: ظرفیت بسیج ظرفیت خوبی است و امروز بخش عمده بسیجیان افراد تحصیلکرده ای هستند که می‌توانند در حوزه رسانه موثر باشند.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش به فعالان عرصه رسانه در افزایش سطح سواد رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، ابراز کرد: علاوه بر آن استعداد ذاتی، آشنایی با ترفندهای رسانه‌ای و عملکرد رسانه نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه فعالان عرصه مطبوعات و رسانه‌های مجازی قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر افزایش میزان آموزش‌های ارائه شده به فعالان عرصه رسانه گفت: بخشی از درآمدها و بودجه‌های رسانه‌ها باید برای آموزش مستمر فعالان این عرصه به ویژه افرادی که دارای استعداد ذاتی در فعالیت‌های رسانه‌ای هستند، هزینه شود.

شریف با تأکید بر تسلط فعالان رسانه بر زبان‌های انگلیسی و عربی بیان کرد: تسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی یکی از مولفه‌های مورد نیاز برای فعالان عرصه رسانه است زیرا مبادی عمده سوژه‌سازی علیه کشور ایران رسانه‌های غربی زبان هستند.

وی افزود: از سوی دیگر شناخت فضای تصویر و ترفندهایی که در متون خبری، نوشتاری و اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در افزایش سطح سواد رسانه‌های کشور تأثیرگذار است.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول