اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین اعلام کرد

آمادگی هلال احمر قزوین برای خدمت‌رسانی به مردم در نوروز

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: هلال احمر این استان از هر نظر آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز است و در تمامی قسمت‌ها آمادگی کامل داریم.

آمادگی هلال احمر قزوین برای خدمت‌رسانی به مردم در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حکمت‌الله هاشمی عصر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هلال احمر استان قزوین در ایام نوروز از هر نظر آماده خدمت‌رسانی به مردم است و در تمامی قسمت‌ها آمادگی کامل داریم‌.

وی ادامه داد: پایگاه‌های مورد نظر تغذیه در شرایط بحرانی و مساجد بین شهری تدارک دیده شده است که در هنگام بروز حوادث مسافران بتوانند در مساجد استراحت و از این امکانات بهره‌برداری کنند.

این مسئول افزود: در بحث درمان پشتیبان اورژانس هستیم و هرجا که احساس کنیم کمک نیاز است وارد کار می‌شویم و مسایل مقدماتی را انجام می‌دهیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: سه دستگاه ویژه که به صورت کامیونت است نیز آماده تغذیه دیگر دستگاه‌ها از لحاظ ارایه خدمات است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته پنج پایگاه هلال احمر در استان قزوین مستقر بودند که امسال این تعداد به 22 پایگاه می‌رسد و بالگرد هم مستقر است.

وی اظهار داشت: امسال در نظر داریم که تیمی به صورت 24 ساعته که از هفت پزشک متخصص تشکیل شده است و هر کدام از آنها قابلیت سنگ‌نوردی، کوه‌نوردی، شنا و ... را دارند، برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز آماده باش داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: سعی خواهیم کرد که خدمات هلال احمر استان قزوین به کاهش یافتن آسیب‌ها به هموطنان منجر شود.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول