اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان در یادواره شهدای کارمند مطرح کرد

هوشیاری بسیجیان در برابر فتنه‌های دشمنان نظام

فرماندار زاهدان با تاکید بر بصیرت و هوشیاری بسیجیان در برابر فتنه‌های دشمنان نظام گفت: بسیجیان باید در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته باشند.‌

هوشیاری بسیجیان در برابر فتنه‌های دشمنان نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، عباسعلی ارجمندی در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان و خانوادهای معظم شهداء‌، کارمندان ادارات و دستگاه‌های دولتی این شهرستان برگزار شد با یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس افزود: بسیج مظهر عظمت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی است.

فرماندار زاهدان‌ با اشاره به ناکامی دشمنان در طرح و اجرای نقشه‌های مختلف ‌علیه نظام ایران اسلامی اظهار داشت: به برکت دلیرمردی و از خودگذشتگی شهدا و بسیجیان سلحشور در طول جنگ تحمیلی، هم‌اکنون ایران اسلامی توانسته ‌قله‌های رفیع سربلندی و افتخار را در عرصه‌های مختلف در دنیا فتح کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در اثر خون پاک شهدا مستحکم و پا‌برجا شده و بعد از گذشت 35 سال از عمر با برکت آن اندکی انحراف در آن ایجاد نشده است.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه با ایجاد نظام اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب اعتقادات اسلامی در جامعه جاری ‌شد، خاطرنشان کرد: بسیجی در سایه ولایت فقیه و بصیرت و بینش بالای خود توانسته خود را از هر لحاظ کامل کرده و ارزش‌های الهی و دینی را در جامعه پیاده سازد.

وی با تاکید بر بصیرت و هوشیاری بسیجیان در برابر فتنه‌های دشمنان نظام و حضور آنان در تمام صحنه‌های انقلاب بر اطاعت و عمل به منویات مقام معظم رهبری، حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تداوم راه و آرمان شهدا و امام شهدا تاکید کرد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده های معظم شهدای کارمند شهید این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول