اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 1200 دانشجو چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور

مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر یک‌هزار و 200 دانشجو دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

اعزام 1200 دانشجو چهارمحال و بختیاری به سرزمین‌های نور

حسن قلعه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته اردوهای راهیان نور از اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی با اشاره به انواع برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده در این اردوها، گفت: برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

قلعه‌ای ادامه داد: این جشنواره در چندین بخش از جمله خاطره نویسی، عکس و دل‌نوشته برگزار خواهد شد و در پایان نفرات برتر این جشنواره تجلیل می‎شوند.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در راهیان نور از مناطق شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه، طلاییه و فتح‌المبین دیدن خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها برنامه ریزی دقیقی انجام شده است، تصریح کرد: همراه با کاروان‌ها راویان، روحانیون و مسئولین فرهنگی و پشتیبانی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/68001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول