اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هشتمین جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد مازندران:

جشنواره نماز دانشگاه‌‌های آزاد مازندران در 9 رشته برگزار شد

دبیر هشتمین جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد مازندران گفت: جشنواره نماز دانشگاه‌‌های آزاد مازندران در 9 رشته برگزار شد.

جشنواره نماز دانشگاه‌‌های آزاد مازندران در 9 رشته برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا فرقانی امشب در هشتمین جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد مازندران اظهار داشت: نماز به تعبیر پیامبر(ص) نور چشم مومن است و هر چه نور چشم انسان باشد عزیز و شایسته عشق ورزیدن است.

وی افزود: نماز مهم‌ترین عامل برون رفت بشر از بحران هویت و معنویت بوده و تنها داروی شفابخش انسان آشتی با نیایش و برقراری رابطه متافیزیک و بی‌نهایت الهی است.

دبیر هشتمین جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره دارای 11 غرقه از شهرهای استان است، ابراز داشت: این جشنواره فرصتی مناسب برای ارائه الگوهای مناسب به جوانان است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره از آذرماه آغاز به کار کرد، خاطر نشان کرد: این جشنواره در 9 رشته خوشنویسی، نقاشی، مهندسی رایانه، صنایع دستی، ادبیات، گل‌آرایی، غرفه‌آرایی، عکس و فیلم با هم رقابت کردند.

 دبیر هشتمین جشنواره نماز دانشگاه‌های آزاد مازندران از ارسال 450 اثر از کل مازندران خبر داد و اظهار داشت: 150 اثر که شامل بیشترین اثر ارسالی به جشنواره است از شهرستان بابل، 55 اثر از چالوس و آمل، 45 اثر از سوادکوه، 30 اثر از تنکابن و نکا، 25 اثر از نور، 15 اثر از جویبار و ساری و 10 اثر از بهشهر در این جشنواره شرکت کردند که دو غرفه رامسر و محمودآباد حضور پیدا نکردند.

وی از دیگر اقدامات ارزنده در حاشیه این جشنواره را برگزاری نمایشگاه کتاب برشمرد و گفت: کتاب‌های این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و ضمن اینکه یک غرفه نیز به پاسخگویی احکام شرعی اختصاص یافت.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول