اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین:

رسانه‌ها جریان‌ساز باشند

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود به انتشار اخبار اکتفا نکنند بلکه در راستای جریان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی در جامعه تلاش کنند.

رسانه‌ها جریان‌ساز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر امروز در نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه و چهارمین یادواره شهدای رسانه استان که به همت روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد از فعالان عرصه رسانه استان قزوین و خانواده‌های معظم شهدای رسانه استان تجلیل به عمل آمد.

سعید دهقان نیری در این مراسم اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود به انتشار اخبار اکتفا نکنند بلکه در راستای جریان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی در جامعه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: در عصر حاضر رسانه‌های غربی به دنبال جریان‌سازی در فضای جامعه هستند بنابراین رسانه‌های انقلابی باید با همت مضاعف در راستای مقابله با دشمنان حرکت کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه‌های غربی به دنبال جریان‌سازی منفی در جهان بوده و نوک پیکان آن نیز به طرف کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی است زیرا می‌داند جمهوری اسلامی ایران در رأس هدایت جهان به سمت اسلام قرار دارد.

دهقان نیری بیان کرد: با توجه به اینکه ابزاری که امروز رسانه‌های غربی در اختیار دارند مجهزتر از ابزار رسانه‌های انقلابی است بنابراین باید با شکل‌گیری یک ایدئولوژی درست بتوانیم در برابر تهاجم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ابراز کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از رسانه‌های داخلی به جای اینکه در جریان‌سازی علیه دشمنان نظام همکاری کنند، آب در آسیاب دشمن ریخته و به آنان کمک کرده‌اند.

دبیر نهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی رسانه‌های انقلابی وظیفه خطیری بر عهده دارند و آن این است که باید با نگاه تحلیلی خود در برابر این هجمه‌های ناجوانمردانه ایستادگی کنند.

دهقان نیری اظهار کرد: از رسانه‌های انقلابی انتظار می‌رود در نهادینه کردن تفکر بسیجی همکاری کنند زیرا در هرجا که تفکر بسیجی نهادینه شده کوچک‌ترین مشکلی رخ نداده است.

وی گفت: امیدواریم همکاری رسانه‌های انقلابی استان قزوین در سال 93 نیز با سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان مانند گذشته همکاری تنگاتنگی باشد تا بتوانیم با کمک یکدیگر از میدان سخت نبرد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول