اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس:

کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی است و برای برطرف کردن مشکل بیکاری در توجه به بخش کشاورزی نیاز است.

کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکرخدا موسوی عصر امروز در بازدید از حمیدیه و منطقه گمبوعه در جمع مسئولان و بزرگان این منطقه اظهارکرد: مشکلات حمیدیه به دلیل اینکه جدیدا به شهرستان تبدیل شده است برطرف نمی‌شود و من نمی‌توانم قولی برای رفع مشکل این شهرستان در اسرع وقت بدهم.

وی با بیان اینکه کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: برای برطرف کردن مشکل بیکاری در توجه به بخش کشاورزی نیاز است و در کنار آن باید به ایجاد یک شهرک صنعتی هم در این منطقه توجه کرد تا مشکلات بیکاری برطرف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس اضافه کرد: بعد از 17 سال شاهد هستیم پیگری‌هایمان به نتیجه رسید و قرا است سه هزارو 500 میلیارد تومان از صندوق ملی به طرح 550هزار هکتاری رهبری در خوزستان بدهند که این کار می‌تواند در کشاورزی استان یک تحول بزرگ ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر کسی بهانه‌ای برای کمبود اعتبار ندارد و با این پولی که قرار است برای توسعه کشاورزی هزینه کنند دیگر مردم بهانه‌ای در این زمینه نخواهند پذیرفت.

موسوی با اشاره به اینکه در خانه‌ام به روی مردم باز است گفت: مردم می‌خواهند مشکلاتشان برطرف شود من هم از جنس مردم هستم و از مشکلات آن‌ها خبر دارم و تلاشم را برای برطرف کردن آن‌ها به کار می‌برم.

وی به برنامه‌هایش برای توسعه منطقه گمبوعه اشاره و عنوان کرد: عملیات گاز رسانی به چهار روستای پرجمعیت این منطقه به زودی آغاز می‌شود همچنین با رایزنی‌هایی که انجام خواهم داد به زودی مجوز احداث یک پاسگاه را برای را این منطقه خواهم گرفت تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/72011/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول