اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان مواد معدنی:

سیاست‌های دوگانه امنیت کاری حوزه معدن را به خطر انداخته است

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان مواد معدنی گفت: با توجه به شرایطی که برای فعالان اقتصادی در نظر گرفته شده است می‌توان به صراحت گفت که امنیت در فضای کسب و کار کشور وجود ندارد.

سیاست‌های دوگانه امنیت کاری حوزه معدن را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزانه معصومی عصر امروز در گردهمایی هم‌اندیشی معدنکاران که در سالن جلسات هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با تصمیماتی که دولت برای فعالیت در حوزه معدن وضع کرده است، امنیت کاری در این حوزه به طور ویژه به خطر افتاده است.

وی تصریح کرد: سیاست‌های دوگانه‌ای که دولت اتخاذ می‌کند برای فضای کسب و کار ناکارآمد است و هیچگونه توجیهی به همراه ندارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان مواد معدنی کشور با بیان اینکه معدنکاران بیشتر سرمایه‌گذاری را در بخش اکتشاف، استخراج و فرآوری نخستین انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: می‌توان برای فرآوری بیشتر مواد معدنی نیز اقداماتی در این حوزه انجام داد ولی دولت باید به فعالان در این حوزه اطمینان مناسبی برای فعالیت اقتصادی بدهد.

معصومی ادامه داد: اینکه سرمایه‌گذار را مجبور به تولید کنستانتره کرده و سپس وی را وادار به فروش کنستانتره پایین‌تر از قیمت سنگ آهن به واحدهای تولیدی داخلی کنند، رویه‌ای نادرست است که دلسردی بخش خصوصی را به همراه می‌آورد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول