اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتدای سال جاری تاکنون

10 هزار تن گوشت در اراک تولید شده است

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اراک از تولید 10 هزار و 865 تن گوشت از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

10 هزار تن گوشت در اراک تولید شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیروس سلمان‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی اراک 10 هزار و 865 تن گوشت پس از بازرسی بهداشتی سالم و قابل مصرف تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: در این مدت 14 هزار و 469 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان این شبکه صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اراک ادامه داد: در این بازدیدها که از رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، کبابی‌ها، کارگاه‌های بسته بندی و دیگر مراکز عرضه صورت گرفته در مجموع 106 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف ضبط و جمع‌آوری شده است.

سلمان‌نژاد ادامه داد: در این رابطه 87 نفر از متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند که طی آن 7 واحد به مدت دو تا هفت ماه و چهار واحد نیز از چهار تا ده ماه تعطیل و به پرداخت 116 میلیون و 150 هزار ریال محکوم شدند.

وی در ادامه از اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه نوروز خبر داد و خاطر نشان ساخت: طرح نظارتی ویژه نوروز امسال نیز با جدیت سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ این طرح از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اراک در پایان تأکید کرد: در این طرح با افرادی که به عنوان متخلف شناسایی شوند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/87013/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول